Konferencję inaugurował w Abu Zabi wiceprezes Itaki Piotr Henicz
Foto: Norbert Adamski
Sprzedawcy Itaki poznawali atrakcje turystyczne i najlepsze hotele
Poza szkoleniami sprzedawcy uczestniczyli w spotkaniu z lokalnymi hotelarzami i przedstawicielami firm turystycznych i linii lotniczej z Abu Zabi. Najaktywniejsi dostali nagrody w postaci noclegów w hotelach w Abu Zabi, przy czym główna „obejmowała nie tylko pobyt w luksusowym hotelu Jumeirah Saadiyat Island Abu Dhabi, ale i przelot linią lotniczą Etihad Airways”.
W programie pobytu w emiracie nie zabrakło wycieczki po atrakcjach Zjednoczonych Emiratów Arabskich (oaza w Al Ain, Fort Al Jahili i Qasr Al Muwaiji, Yas Marina Circuit, Pałac Prezydencki Qasr Al Watan, Wielki Meczet Szejka Zayeda, Luwr Abu Zabi, parki rozrywki Ferrari World Abu Dhabi, SeaWorld Yas Island Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Yas Waterworld i sam Dubaj) i wizyt w hotelach w Abu Zabi i w Dubaju. „Uczestnicy mogli zobaczyć wysokiej klasy hotele, z niesamowitymi widokami, wspaniałymi basenami i luksusowymi wnętrzami oraz degustować przysmaki kuchni arabskiej”.
Współpraca Itaki z Abu Zabi narodziła się w Berlinie
- Jesteśmy dumni, że mogliśmy zorganizować konferencję Itaki Top Sellers 2025 właśnie w Abu Zabi, podkreślając tym samym nasze przywiązanie do idei pogłębiania relacji z Europą Środkową i nawiązania współpracy z polskim sektorem turystycznym – mówił podczas otwarcia konferencji, cytowany w komunikacie Itaki, dyrektor międzynarodowych operacji w Departamencie Kultury i Turystyki Abu Zabi Abdulla Yousuf . - Współpraca ta stanowi odzwierciedlenie jednoczącej nas wizji dostarczania wyjątkowych, wzbogacających kulturowo doświadczeń wakacyjnych stale rosnącej grupie turystów. Umożliwiając naszym partnerom handlowym bezpośrednie skorzystanie z oferty Abu Zabi, wyposażamy ich w wiedzę i inspirujemy. To pozwoli im podzielić się naszą historią i wzbudzić zainteresowania emiratem w nowych odbiorcach.
- Współpraca z naszymi partnerami pod każdym względem była niesamowicie profesjonalna – mówił dziękując za przygotowanie wydarzenia wiceprezes Itaka Holdings Piotr Henicz. – Głęboko wierzymy, że Abu Zabi i całe Zjednoczone Emiraty Arabskie, które stają się coraz popularniejsze wśród turystów z całego świata, w tym z Polski, będą także przyciągać naszych klientów.