Itaka szkoliła sprzedawców w Abu Zabi. Temat – sezon zima 2025/2026

Szkolenie z sezonu zima 2025/2026 i poznawanie nowego kierunku było tematem konferencji zorganizowanej przez biuro podróży Itaka dla jego najlepszych sprzedawców w Abu Zabi.

Publikacja: 23.04.2025 16:31

Najlepsi sprzedawcy spędzili w Abu Zabi osiem dni na szkoleniach, zwiedzaniu i poznawaniu hoteli

Najlepsi sprzedawcy spędzili w Abu Zabi osiem dni na szkoleniach, zwiedzaniu i poznawaniu hoteli

Foto: Itaka

W wydarzeniu, które trwało osiem dni, od 10 do 17 kwietnia, wzięło udział prawie 200 przedstawiciel sieci agencyjnej i salonów firmowych z całej Polski oraz „grono profesjonalistów z branży turystycznej”.

Czytaj więcej

Itaka ogłasza nowy egzotyczny kierunek na zimę. "I to nie jest nasze ostatnie słowo"

Uczestnicy usłyszeli o nowościach w ofercie Itaki, czyli o Wietnamie, który już jest w sprzedaży i o Kolumbii, która wkrótce ma do niego dołączyć.

Zaprezentowano również kierunki, które są niezwykle popularne wśród polskich klientów od lat: Dominikanę, Tajlandię, Malediwy, Madagaskar, Zanzibar, Kenię, a także nowość z poprzedniego sezonu – Langkawi oraz Oman, Egipt, Tunezję, Wyspy Zielonego Przylądka, Wyspy Kanaryjskie i Maderę” - czytamy w komunikacie touroperatora.

Tematem były też wycieczki objazdowe – zarówno europejskie, jak i te dalsze, oferowane pod marką No Limits by Itaka - oraz hotele z portfolio Itaka Smart i rejsy.

Konferencję inaugurował w Abu Zabi wiceprezes Itaki Piotr Henicz

Konferencję inaugurował w Abu Zabi wiceprezes Itaki Piotr Henicz

Foto: Norbert Adamski

Sprzedawcy Itaki poznawali atrakcje turystyczne i najlepsze hotele

Poza szkoleniami sprzedawcy uczestniczyli w spotkaniu z lokalnymi hotelarzami i przedstawicielami firm turystycznych i linii lotniczej z Abu Zabi. Najaktywniejsi dostali nagrody w postaci noclegów w hotelach w Abu Zabi, przy czym główna „obejmowała nie tylko pobyt w luksusowym hotelu Jumeirah Saadiyat Island Abu Dhabi, ale i przelot linią lotniczą Etihad Airways”.

W programie pobytu w emiracie nie zabrakło wycieczki po atrakcjach Zjednoczonych Emiratów Arabskich (oaza w Al Ain, Fort Al Jahili i Qasr Al Muwaiji, Yas Marina Circuit, Pałac Prezydencki Qasr Al Watan, Wielki Meczet Szejka Zayeda, Luwr Abu Zabi, parki rozrywki Ferrari World Abu Dhabi, SeaWorld Yas Island Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Yas Waterworld i sam Dubaj) i wizyt w hotelach w Abu Zabi i w Dubaju. „Uczestnicy mogli zobaczyć wysokiej klasy hotele, z niesamowitymi widokami, wspaniałymi basenami i luksusowymi wnętrzami oraz degustować przysmaki kuchni arabskiej”.

Współpraca Itaki z Abu Zabi narodziła się w Berlinie

- Jesteśmy dumni, że mogliśmy zorganizować konferencję Itaki Top Sellers 2025 właśnie w Abu Zabi, podkreślając tym samym nasze przywiązanie do idei pogłębiania relacji z Europą Środkową i nawiązania współpracy z polskim sektorem turystycznym – mówił podczas otwarcia konferencji, cytowany w komunikacie Itaki, dyrektor międzynarodowych operacji w Departamencie Kultury i Turystyki Abu Zabi Abdulla Yousuf . - Współpraca ta stanowi odzwierciedlenie jednoczącej nas wizji dostarczania wyjątkowych, wzbogacających kulturowo doświadczeń wakacyjnych stale rosnącej grupie turystów. Umożliwiając naszym partnerom handlowym bezpośrednie skorzystanie z oferty Abu Zabi, wyposażamy ich w wiedzę i inspirujemy. To pozwoli im podzielić się naszą historią i wzbudzić zainteresowania emiratem w nowych odbiorcach.

- Współpraca z naszymi partnerami pod każdym względem była niesamowicie profesjonalna – mówił dziękując za przygotowanie wydarzenia wiceprezes Itaka Holdings Piotr Henicz. – Głęboko wierzymy, że Abu Zabi i całe Zjednoczone Emiraty Arabskie, które stają się coraz popularniejsze wśród turystów z całego świata, w tym z Polski, będą także przyciągać naszych klientów.

Czytaj więcej

Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży

Wydarzenie skomentował też prezes Itaki Holdings Mariusz Jańczuk. - Dla nas to nowe otwarcie w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, ponieważ od wielu lat próbowaliśmy tworzyć tu turystykę. Archipelag wysp, na których rozciąga się Abu Zabi, to są przepiękne plaże, fantastyczne hotele, dużo kultury i rozrywki. Wydaje mi się, że to miejsce w przyszłości powinno być najbardziej atrakcyjnym do spędzania czasu, stąd z takim zainteresowaniem spotkała się propozycja współpracy między nami i zawarliśmy umowę na targach w Berlinie, na mocy której Departament Kultury i Turystyki Abu Zabi pomaga Itace w reklamowaniu tego kierunku i rozwoju turystyki do Abu Zabi.

W wydarzeniu, które trwało osiem dni, od 10 do 17 kwietnia, wzięło udział prawie 200 przedstawiciel sieci agencyjnej i salonów firmowych z całej Polski oraz „grono profesjonalistów z branży turystycznej”.

Uczestnicy usłyszeli o nowościach w ofercie Itaki, czyli o Wietnamie, który już jest w sprzedaży i o Kolumbii, która wkrótce ma do niego dołączyć.

Pozostało jeszcze 91% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Startuje Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych
Biura Podróży
Siła złotego i tanie paliwo wyhamowały wzrost cen wakacji. Ale jeden kierunek nie przestaje drożeć
Biura Podróży
Rekordowe wyniki Rainbowa. Właściciele wypłacą sobie nawet 175 milionów złotych
Biura Podróży
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce ma nowy, dziewięcioosobowy zarząd