Powołanie programu do życia wstępnie zakomunikowano uczestnikom dwóch warsztatów, jakie Anex Tour Poland zorganizował kilka dni temu dla agentów turystycznych w Katowicach i pod Warszawą, podczas których mogli spotkać się z hotelarzami ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Czytaj więcej
Podsumowanie ostatniego roku, prezentacja bieżącej oferty touroperatora, ogłoszenie o dodatkowej...
We wtorek touroperator ogłosił już oficjalnie: "Z radością ogłaszamy uruchomienie nowego projektu Anex Pro – Biura Partnerskie, który powstał z myślą o zacieśnieniu i usystematyzowaniu współpracy z naszymi najbardziej zaangażowanymi partnerami w branży turystycznej".
Agencie, sprzedawaj więcej Anexu za lepszą prowizję
Jak przekonuje dalej, „zawsze stawiał na jakość, transparentność i lojalność w relacjach biznesowych", a „nowa inicjatywa to wyraz wdzięczności wobec biur podróży, które wyróżniają się profesjonalizmem, rzetelnością oraz zaufaniem".
Agenci, którzy zdecydują się na bliższą współpracę z biurem podróży i zamieszczą w eksponowanym miejscu podświetlany kaseton Anexu Tour i zobowiążą się do systematycznego sprzedawania wyjazdów z tym biurem w ilościach określonych w umowie (limity), zyskają kilka przywilejów. Chodzi o wyższą prowizję od sprzedanych imprez turystycznych, lepszy dostęp do „narzędzi", informacji i merytorycznego wsparcia pracowników centrali touroperatora, udział w specjalnych szkoleniach, wyjazdach studyjnych i wydarzeniach branżowych, a także udział w „budowaniu jeszcze silniejszej sieci współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu".