Anex dziękuje agentom turystycznym i mobilizuje ich do dalszej współpracy

Podsumowanie ostatniego roku, prezentacja bieżącej oferty touroperatora, ogłoszenie o dodatkowej prowizji, a na koniec zabawa do rana – tak biuro podróży Anex Tour Poland dziękowało agentom za miniony rok i zachęcało do sprzedawania jego wyjazdów na bieżący sezon.

Publikacja: 27.05.2024 18:37

Anex Tour zaprosił agentów z całej Polski na spotkanie do klubu muzycznego w Warszawie

Anex Tour zaprosił agentów z całej Polski na spotkanie do klubu muzycznego w Warszawie

Foto: Filip Frydrykiewicz

Spotkanie odbywało się w piątek w klubie Chaton w Warszawie. Agenci przyjechali z całego kraju.

– Dużo się działo w ciągu ostatniego roku – mówiła wicedyrektor Anex Tour Poland Dominika Jurkowska, witając zebranych. – W Orexie Travel (poprzednia nazwa Anexu – red.) było zatrudnionych sześć osób, teraz jest ich już ponad 120. Podpisaliśmy setki umów z agentami, otworzyliśmy dziesięć oddziałów własnych i uruchomiliśmy pięć biur typu back office, które obsługują państwa rezerwacje. Uruchomiliśmy nową stronę internetową i formularz do szybkiego kontaktu dla agentów, żeby ułatwić naszą komunikację – wymieniała.

Czytaj więcej

Anex Tour: Cel na 2024 rok - 400 tysięcy klientów i tytuł lidera Egiptu

– Ale najważniejszym sukcesem jest sprzedaż. Osiągnęliśmy największą [na rynku] dynamikę wzrostu, bo prawie 1300 procent – mówiła, odwołując się do wyników sprzedaży Anexu Tour – od 18 tysięcy klientów w 2022 roku do 248 tysięcy w 2023 roku. Przypomniała też plan na ten rok – 400 tysięcy klientów.

Dalszą część prezentacji wypełniła opowieść wirtualnie wykreowanego mężczyzny o imieniu Anexi, który przypomniał, że Anex Tour to firma z 28-letnim doświadczeniem, działająca w 39 krajach. – Naszym fundamentem jest jakość, bogate doświadczenie i zespół oddanych i zaangażowanych pracowników. Wyróżniają nas własne linie lotnicze, zróżnicowany produkt dla każdego klienta, hotele własne i na wyłączność na polskim rynku Anexi – deklarował.

Prezentację poprowadził Anexi, postać wykreowana wirtualnie

Prezentację poprowadził Anexi, postać wykreowana wirtualnie

Foto: Filip Frydrykiewicz

Jak zapowiedział, Anex uruchomił pakietowanie dynamiczne oparte na przelotach linii regularnych – wkrótce możliwość rezerwowania takich wyjazdów ma się pojawić w systemie MerlinX. Touroperator oferuje też same noclegi, dla klientów, którzy wolą sami sobie zorganizować przejazd, a jego atutem w przelotach czarterowych jest możliwość odbycia podróży w klasie biznes, którą oferuje samolot boeing 777 używany na niektórych trasach (w Polsce z Katowic i Warszawy do Antalyi) przez należącą do grupy Anex Tour linię lotniczą Mavi Gök Airlines.

W Polsce Mavi Gök Airlines latają dla Anexu z Katowic, Warszawy, Poznania, Wrocławia, Gdańska, Rzeszowa i Krakowa. A czarterowe kierunki biura podróży to Turcja (Antalyia, Bodrum, Dalaman), Egipt, Bułgaria, Grecja i Tunezja. Nowością jest region w Egipcie położony nad Morzem Śródziemnym – Marsa Matrouh (loty od 17 czerwca, w każdy poniedziałek).

Czytaj więcej

Agenci turystyczni: Wróciła współpraca z biurami podróży Anex Tour i Join UP!

Anexi poinformował też agentów o dodatkowej prowizji – 1 procent więcej zarobią sprzedawcy, którzy sprzedadzą wakacje w hotelu Long Beach w Dalaman, 3 procent za wysłanie klientów do hotelu Lujo Art & Joy w Bodrum, a do 200 złotych w gotówce (cash back) za zachęcenie gości do wypoczynku w hotelach Rixos w Egipcie. Od poniedziałku o 1 procent wzrasta też prowizja za sprzedaż wyjazdów do hoteli sieci Crystal.

Resztę wieczoru wypełniła prezentacja hoteli sieci Crystal, popisy grupy tanecznej i akrobatki wykonującej swoje akrobacje na szarfie zwisającej z sufitu, muzyce granej na żywo, w tym przez zespół Gruba Ferajna i zabawa przy muzyce DJ-a.

Spotkanie odbywało się w piątek w klubie Chaton w Warszawie. Agenci przyjechali z całego kraju.

– Dużo się działo w ciągu ostatniego roku – mówiła wicedyrektor Anex Tour Poland Dominika Jurkowska, witając zebranych. – W Orexie Travel (poprzednia nazwa Anexu – red.) było zatrudnionych sześć osób, teraz jest ich już ponad 120. Podpisaliśmy setki umów z agentami, otworzyliśmy dziesięć oddziałów własnych i uruchomiliśmy pięć biur typu back office, które obsługują państwa rezerwacje. Uruchomiliśmy nową stronę internetową i formularz do szybkiego kontaktu dla agentów, żeby ułatwić naszą komunikację – wymieniała.

Pozostało 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"