Spotkanie odbywało się w piątek w klubie Chaton w Warszawie. Agenci przyjechali z całego kraju.
– Dużo się działo w ciągu ostatniego roku – mówiła wicedyrektor Anex Tour Poland Dominika Jurkowska, witając zebranych. – W Orexie Travel (poprzednia nazwa Anexu – red.) było zatrudnionych sześć osób, teraz jest ich już ponad 120. Podpisaliśmy setki umów z agentami, otworzyliśmy dziesięć oddziałów własnych i uruchomiliśmy pięć biur typu back office, które obsługują państwa rezerwacje. Uruchomiliśmy nową stronę internetową i formularz do szybkiego kontaktu dla agentów, żeby ułatwić naszą komunikację – wymieniała.
Czytaj więcej
Poprawimy swoją pozycję w wylotach do Turcji, dodamy do oferty Tunezję, ale to Egipt stanie się naszym głównym kierunkiem. Będziemy liderem Egiptu na polskim rynku - o planach biura podróży Anex Tour Poland opowiada jego dyrektor generalny Ilker Adıgüzel.
– Ale najważniejszym sukcesem jest sprzedaż. Osiągnęliśmy największą [na rynku] dynamikę wzrostu, bo prawie 1300 procent – mówiła, odwołując się do wyników sprzedaży Anexu Tour – od 18 tysięcy klientów w 2022 roku do 248 tysięcy w 2023 roku. Przypomniała też plan na ten rok – 400 tysięcy klientów.
Dalszą część prezentacji wypełniła opowieść wirtualnie wykreowanego mężczyzny o imieniu Anexi, który przypomniał, że Anex Tour to firma z 28-letnim doświadczeniem, działająca w 39 krajach. – Naszym fundamentem jest jakość, bogate doświadczenie i zespół oddanych i zaangażowanych pracowników. Wyróżniają nas własne linie lotnicze, zróżnicowany produkt dla każdego klienta, hotele własne i na wyłączność na polskim rynku Anexi – deklarował.