Reklama

Join UP! Polska ma salon w Katowicach i franczyzę w Krośnie. "Jesteśmy bliżej klientów"

Biuro podróży Join UP! Polska otworzyło swój pierwszy salon sprzedaży w Katowicach. Jest on zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii handlowej Libero. W Krośnie powstał z kolei sklep działający na zasadzie franczyzy.

Publikacja: 17.07.2025 14:02

Join UP! Polska ma salon w Katowicach i franczyzę w Krośnie. "Jesteśmy bliżej klientów"

Foto: Join UP! Polska

To trzeci salon touroperatora w Polsce po dwóch sklepach w Warszawie (centra handlowe Promenada i Galeria Północna), które otworzył w tym roku. Inauguracja nastąpiła 16 lipca.

Czytaj więcej

Join UP! Polska otworzył swój drugi salon. Do wylosowania były bilety lotnicze

Salon biura podróży Join UP! w Katowicach - „bliżej klientów”

Jak czytamy w komunikacie poświęconym temu wydarzeniu, „katowicki salon powstał z myślą o klientach, którzy cenią profesjonalne doradztwo, wygodę i inspirującą atmosferę. (…) Przestrzeń została zaprojektowana tak, by już sam moment planowania urlopu był przyjemnym doświadczeniem”.

Można w nim dostać oferty wakacji w popularnych miejscach, jak Egipt, Turcja, Tunezja, Grecja, Hiszpania, Cypr i Madera.

Obecność w Katowicach to dla nas ważny krok – jesteśmy bliżej klientów z regionu, który ma strategiczne znaczenie, zarówno w kontekście sprzedaży, jak i operacji lotniczych – mówi kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w Join UP! Polska Rafał Kamiński.

Reklama
Reklama

Nowa franczyza w Krośnie – „wizytówka marki”

Rozwój sieci sprzedaży biura podróży obejmuje również punkty współpracujące z touroperatorem na podstawie umowy franczyzy. Dwa dni przed otwarciem salonu w Katowicach, 14 lipca, działalność rozpoczął taki właśnie punkt w Krośnie, w centrum handlowym Vivo!

Prowadzi go spółka Wakacyjny.Expert ze Stalowej Woli, Krzysztofa i Barbary Stępniów, lokalnych agentów turystycznych „i zarazem solidnych partnerów, z którymi Join UP! Polska współpracuje od początku swojej obecności na polskim rynku”.

To druga franczyza pod marką touroperatora, w zeszłym roku uruchomił pierwszą w Katowicach. – Salony franczyzowe są wizytówką naszej marki – wyglądają jak nasze własne, działają według tych samych standardów, a w przestrzeni miejskiej stanowią żywą reklamę Join UP! – wskazuje Kamiński.

Co ważne, ten model pozwala naszym partnerom jeszcze mocniej związać się z marką i rozwijać sprzedaż w oparciu o jasne cele i wsparcie marketingowe. Franczyzobiorcy mają dostęp do narzędzi operacyjnych i promocyjnych, a jednocześnie zachowują elastyczność lokalnego eksperta. To rozwiązanie, które wzmacnia widoczność, zasięg i skuteczność sprzedaży – dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Unia wzmacnia prawa klientów biur podróży. Branża turystyczna umiarkowanie zadowolona
Biura Podróży
Rekordowy rok niemieckich touroperatorów napędzany cenami, nie klientami
Biura Podróży
Koniec prac nad rewizją dyrektywy o imprezach turystycznych. Co się zmieni?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biura Podróży
W biurach podróży mała przecena czterech wakacyjnych kierunków. To już trzecia
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama