„Żeby odpocząć, wystarczy chcieć” - słyszą widzowie filmu pokazującego parę młodych ludzi z małym dzieckiem i psem. Rodzina spędza radośnie czas w hotelu, basenie i restauracji. „Choć cała historia rozgrywa się chronologicznie między zameldowaniem, a wymeldowaniem, to sceny, wydarzenia, obrazy są zaczerpnięte z różnych miejsc” - opisuje swoją reklamę Triverna w komunikacie.
Triverna.pl to portal, przez który można zarezerwować pobyt w hotelu. Jest tam „1100 gotowych ofert wypoczynku” i „ponad 300 inspiracji blogowych na długo planowany urlop z rodziną, spontaniczny wypad ze znajomymi za miasto albo romantyczny weekend z drugą połówką”.
- Badania pokazują, że proces planowania urlopu, porównywania i wybierania ofert powoduje u nas mnóstwo stresu – wyjaśnia dyrektor marketingu Triverna.pl Krzysztof Dębski, cytowany w komunikacie. - Dlatego naszą kampanią chcemy pokazać, że aby prawdziwie wypocząć, wystarczą tylko chęci. Gwarantujemy, że każda z przygotowanych przez nas propozycji spełni oczekiwania klienta. Koniec ze stresem, zmartwieniami, dokąd i za ile, bo z Triverna.pl chcieć znaczy jechać. Na Triverna.pl dostaniesz „Urlop na każde żądanie”.
- Nasza oferta jest inna i stoi w kontrze do powszechnego ścigania się przez dużych graczy na liczbę ofert i mnogość możliwości, a nasz spot jest w swoistej opozycji do sposobu komunikowania przez większość firm turystycznych w Polsce swoich zalet. Postawiliśmy na autentyczność, emocje, relacje i interakcje między naszymi bohaterami, a nie na prezentowanie oferty i cen – dodaje Dębski.
Triverna w porozumieniu z wybranymi hotelami sieciowymi i butikowym, apartamentami, domkami i willami „tworzy autorskie pakiety z wyżywieniem i usługami dodatkowymi”. Dzięki temu „wypoczynek na najwyższym poziomie staje się dostępny dla szerokiego grona odbiorców”.