200 osób do pomocy pasażerom. Ryanair tworzy pierwsze w Europie centrum obsługi klientów

Centrum obsługi klienta Ryanaira, które powstaje w Warszawie, będzie obsługiwać pasażerów z całej Europy. Pracę znajdzie w nim 200 specjalistów z zakresu obsługi klienta, IT i administracji.

Publikacja: 30.05.2025 11:58

W Warszawie powstaje pierwsze europejskie centrum obsługi klienta Ryanaira

W Warszawie powstaje pierwsze europejskie centrum obsługi klienta Ryanaira

Foto: Ryanair

Ryanair otwiera w Warszawie pierwsze w Europie centrum obsługi klienta (Customer Service Escalation Centre), które będzie wspierać pasażerów korzystających z usług przewoźnika - głosi komunikat prasowy.

To kolejna duża inwestycja Grupy Ryanair w Polsce, obok polskiej linii lotniczej Buzz, centrum hangarowo-serwisowego samolotów i centrum symulatorowo-treningowego dla załóg lotniczych. Jej wartość to 45 milionów złotych.

Warszawskie CS Escalation Centre to pierwszy tego typu projekt Grupy Ryanair. Zadaniem centrum będzie wspieranie pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów, takich jak opóźnienia wynikające z problemów z kontrolą ruchu lotniczego (ATC), niekorzystnych warunków pogodowych czy ograniczonej przepustowości lotnisk.

Centrum będzie odpowiedzialne za bieżące informowanie pasażerów o opóźnieniach, szybkie przekazywanie aktualizacji w czasie rzeczywistym i wyszukiwanie zastępczych połączeń w wypadku anulowanych lotów.

Czytaj więcej

Pasażer Ryanaira skazany za burdę na pokładzie. Linia lotnicza: Zero tolerancji

W centrum obsługi klienta Ryanaira pracę znajdzie 200 specjalistów

Centrum korzystać będzie z zaawansowanych narzędzi cyfrowych, takich jak czat i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, umożliwiające sprawną komunikację z pasażerem.

Pomimo cyfrowego charakteru inwestycji kluczową rolę odegra 200-osobowy zespół specjalistów zatrudnionych w Warszawie, odpowiedzialnych za rozwój, nadzór i codzienną obsługę systemu wspierającego pasażerów Ryanaira w całej Europie. W związku z tym Ryanair prowadzi obecnie rekrutację na 200 nowych stanowisk pracy.

- Nowe centrum w Warszawie to ogromny krok naprzód w kierunku cyfryzacji i redefinicji obsługi naszych klientów. CS Escalation Centre skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów. Centrum będzie zapewniać aktualizacje w czasie rzeczywistym, wspierać pasażerów dotkniętych zakłóceniami oferować szybkie odpowiedzi za pośrednictwem czatu na żywo i technologii opartej na sztucznej inteligencji. 200 wysokiej klasy specjalistów z siedzibą w Warszawie będzie odpowiedzialnych za codzienne operacje i wsparcie pasażerów w całej Europie. Łącząc nowoczesne technologie z doświadczonym zespołem, wyznaczamy nowy standard obsługi klienta w Grupie Ryanair - dyrektor ds. obsługi klienta w Ryanairze Tracy Kennedy, cytowana w komunikacie.

Czytaj więcej

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

- To kolejna inwestycja, która potwierdza zaangażowanie Grupy Ryanair w Polsce. Od 20 lat nieustannie rozwijamy się i inwestujemy na polskim rynku. Obok polskich linii lotniczych Buzz, posiadających 74 samoloty boeing 737 i zatrudniających ponad 2 tysiące specjalistów w całym kraju, Ryanair prowadzi we Wrocławiu centrum innowacji i technologii IT Labs oraz bazę serwisowo-hangarową do naprawy samolotów, gdzie łącznie pracuje ponad 400 inżynierów i specjalistów IT. Nasz zespół obsługi naziemnej w Krakowie, Katowicach i Warszawie zatrudnia obecnie ponad 700 specjalistów. W tym roku oddamy do użytku w Krakowie nasze pierwsze w regionie Centrum Symulatorowo-Treningowe załóg lotniczych, w którym zatrudnienie znajdzie 150 osób. Zapowiedziane CS Escalation Centre to kolejne 200 nowych miejsc pracy i potwierdzenie roli Ryanaira jako lidera na polskim rynku - dodaje prezes linii lotniczych Buzz z Grupy Ryanair Michał Kaczmarzyk.

Ryanair otwiera w Warszawie pierwsze w Europie centrum obsługi klienta (Customer Service Escalation Centre), które będzie wspierać pasażerów korzystających z usług przewoźnika - głosi komunikat prasowy.

To kolejna duża inwestycja Grupy Ryanair w Polsce, obok polskiej linii lotniczej Buzz, centrum hangarowo-serwisowego samolotów i centrum symulatorowo-treningowego dla załóg lotniczych. Jej wartość to 45 milionów złotych.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Wizz Air połączył Kraków z północnymi Włochami
Linie Lotnicze
Qatar Airways najlepszą linią lotniczą świata. Awans i duży sukces LOT-u
Linie Lotnicze
LOT lata od dzisiaj bezpośrednio do Salonik
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Linie Lotnicze
Wizz Air: Do września odwołujemy laty do Izraela i Jordanii