Reklama
Rozwiń
Reklama

Pasażer Ryanaira skazany za burdę na pokładzie. Linia lotnicza: Zero tolerancji

Po wyroku skazującym agresywnego pasażera z Polski na grzywnę Ryanair „wyraża zadowolenie” i przypomina o swojej polityce zerowej tolerancji wobec nieodpowiedniego zachowania pasażerów.

Publikacja: 14.05.2025 11:59

Pasażer Ryanaira skazany za burdę na pokładzie. Linia lotnicza: Zero tolerancji

Foto: PAP/EPA, Toms Kalnins

Ryanair z zadowoleniem przyjął decyzję Sądu Rejonowego w Krakowie o skazaniu pasażera, który zakłócił lot FR4204 z Glasgow do Krakowa 30 czerwca 2024 roku - pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

Z powodu nagannego zachowania pasażera samolot musiał lądować awaryjnie w Rzeszowie, gdzie pasażer został usunięty z pokładu. To doprowadziło do niepotrzebnych zakłóceń podróży 191 pasażerów i sześciu członków załogi. Pasażer został ukarany grzywną w wysokości 3230 euro.

Czytaj więcej

Ryanair musiał lądować przez agresywnego pasażera. Żąda odszkodowania

„Zdecydowane działania” wobec zakłócających spokój

Jak czytamy dalej, Ryanair stosuje politykę zerowej tolerancji wobec niewłaściwego zachowania na pokładzie i będzie nadal podejmował zdecydowane działania wobec takich incydentów - w trosce o komfort i bezpieczeństwo zdecydowanej większości pasażerów, którzy podróżują odpowiedzialnie.

- Niedopuszczalne jest, aby inni pasażerowie cierpieli z powodu zakłóceń spowodowanych przez jedną nieodpowiedzialną osobę. Niestety tak właśnie stało się w czasie lotu z Glasgow do Krakowa w czerwcu 2024 roku. Lot musiał zostać przekierowany do Rzeszowa z powodu skandalicznego zachowania jednego pasażera - mówi rzeczniczka Ryanaira na Europę Środkowo-Wschodnią Alicja Wójcik-Gołębiowska, cytowana w komunikacie.

Reklama
Reklama

- Z zadowoleniem przyjmujemy wyrok Sądu Rejonowego w Krakowie, który jasno pokazuje niektóre z wielu konsekwencji, które czekają osoby zakłócające loty - zgodnie z polityką zerowej tolerancji Ryanaira. Mamy nadzieję, że ta decyzja będzie jasnym sygnałem odstraszającym i pomoże zapewnić spokojne, komfortowe i bezpieczne środowisko podróży wszystkim pasażerom i członkom załogi - dodaje.

Czytaj więcej

To już seria. Ryanair podaje pasażera do sądu za awanturę w samolocie

Ryanair z zadowoleniem przyjął decyzję Sądu Rejonowego w Krakowie o skazaniu pasażera, który zakłócił lot FR4204 z Glasgow do Krakowa 30 czerwca 2024 roku - pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

Z powodu nagannego zachowania pasażera samolot musiał lądować awaryjnie w Rzeszowie, gdzie pasażer został usunięty z pokładu. To doprowadziło do niepotrzebnych zakłóceń podróży 191 pasażerów i sześciu członków załogi. Pasażer został ukarany grzywną w wysokości 3230 euro.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Wizz Air ogłasza cztery nowe trasy z Polski nad Adriatyk
Linie Lotnicze
Emirates wyposażą swoją flotę w Starlinki. Internet podczas lotu będzie za darmo
Linie Lotnicze
Prezes UOKiK-u stawia zarzuty LOT-owi. Chodzi o uszkodzony lub opóźniony bagaż
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Linie Lotnicze
LOT dodaje kolejne miasto do siatki połączeń ze Stanami Zjednoczonymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama