Reklama
Rozwiń

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Wizz Air wprowadza wsparcie w języku polskim jako część szerzej zakrojonych działań, których celem jest poprawa obsługi klienta.

Publikacja: 07.05.2025 10:56

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Foto: Adobe Stock

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Czytaj więcej

Wizz Air ogłasza swój największy letni rozkład lotów z Polski. 25 nowych tras

„Spersonalizowane doświadczenia podróży” dla Polaków

„Rozszerzenie usług językowych stanowi kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności i jakości obsługi klienta” - pisze przewoźnik w komunikacie.

- Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży - mówi menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Airze Salvatore Gabriele Imperiale, cytowany w komunikacie.

Czytaj więcej

Wizz Air bezprawnie pobierał opłaty od pasażerów. Musi oddać pieniądze

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Hiszpański sąd litościwy dla Ryanaira. Chodzi o kary za bagaże podręczne
Linie Lotnicze
LOT ogłasza zagraniczną trasę z Gdańska. „Wielki dzień dla gdańskiego lotniska”
Linie Lotnicze
Ryanair umacnia się na Lotnisku Chopina – ogłasza sześć nowych tras
Linie Lotnicze
Air France rozbudowuje karaibską siatkę. Włącza do niej szósty kierunek
Linie Lotnicze
Popyt na podróże lotnicze szybko rośnie. Fabryki nie nadążają z nowymi samolotami