Reklama
Rozwiń
Reklama

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Wizz Air wprowadza wsparcie w języku polskim jako część szerzej zakrojonych działań, których celem jest poprawa obsługi klienta.

Publikacja: 07.05.2025 10:56

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Foto: Adobe Stock

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Czytaj więcej

Wizz Air ogłasza swój największy letni rozkład lotów z Polski. 25 nowych tras

„Spersonalizowane doświadczenia podróży” dla Polaków

„Rozszerzenie usług językowych stanowi kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności i jakości obsługi klienta” - pisze przewoźnik w komunikacie.

- Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży - mówi menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Airze Salvatore Gabriele Imperiale, cytowany w komunikacie.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Wizz Air bezprawnie pobierał opłaty od pasażerów. Musi oddać pieniądze

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Linie Lotnicze
Ryanair: Koniec papierowych kart pokładowych. Teraz latanie tylko z kodem QR
Linie Lotnicze
Fińskie linie lotnicze: Mamy rekordową liczbę lotów do Tajlandii
Linie Lotnicze
Zimowa siatka połączeń LOT-u. Nowe trasy i powrót popularnych kierunków
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Linie Lotnicze
Air France i KLM weszły z zimowym rozkładem lotów. Jakie nowości i kierunki z Polski?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama