Reklama

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Wizz Air wprowadza wsparcie w języku polskim jako część szerzej zakrojonych działań, których celem jest poprawa obsługi klienta.

Publikacja: 07.05.2025 10:56

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Foto: Adobe Stock

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Czytaj więcej

Wizz Air ogłasza swój największy letni rozkład lotów z Polski. 25 nowych tras

„Spersonalizowane doświadczenia podróży” dla Polaków

„Rozszerzenie usług językowych stanowi kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności i jakości obsługi klienta” - pisze przewoźnik w komunikacie.

- Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży - mówi menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Airze Salvatore Gabriele Imperiale, cytowany w komunikacie.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Wizz Air bezprawnie pobierał opłaty od pasażerów. Musi oddać pieniądze

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Linie Lotnicze
Trzy nowości w zimowym rozkładzie lotów Ryanaira z Katowic
Linie Lotnicze
LOT włącza do swojej siatki połączeń drugie miasto w Kazachstanie
Linie Lotnicze
Bagaż podręczny musi być w cenie przelotu – potwierdzają europosłowie. "Ani kroku wstecz"
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Linie Lotnicze
Wizz Air połączy Warszawę z Bratysławą
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama