Reklama

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Wizz Air wprowadza wsparcie w języku polskim jako część szerzej zakrojonych działań, których celem jest poprawa obsługi klienta.

Publikacja: 07.05.2025 10:56

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

Foto: Adobe Stock

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Czytaj więcej

Wizz Air ogłasza swój największy letni rozkład lotów z Polski. 25 nowych tras

„Spersonalizowane doświadczenia podróży” dla Polaków

„Rozszerzenie usług językowych stanowi kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności i jakości obsługi klienta” - pisze przewoźnik w komunikacie.

- Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży - mówi menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Airze Salvatore Gabriele Imperiale, cytowany w komunikacie.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Wizz Air bezprawnie pobierał opłaty od pasażerów. Musi oddać pieniądze

W ramach inicjatywy Customer First Compass linia lotnicza Wizz Air wprowadza nowe rozwiązania w obsłudze klienta, w tym wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Aira i w aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dodatkowo dostępne jest całodobowe wsparcie automatyczne oferowane przez wirtualną asystentkę Amelię.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Z czego żyją linie lotnicze? Niektóre wcale nie z biletów za przeloty
Linie Lotnicze
Enter Air: Mimo wypadku w Krakowie, wszycy nasi pasażerowie dotarli do celu
Linie Lotnicze
Ryanair do pasażerów: Piszcie protesty do ministrów transportu
Linie Lotnicze
Szef Ryanaira Michael O’Leary: „Zielone” paliwo do samolotów przegra, wygra ropa
Reklama
Reklama