Awanse w Louvre Hotels Group

Post Image

Z początkiem lipca stanowisko dyrektora sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Premiere Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre objął Mateusz Lewandowski, a dyrektorem generalnym hotelu Campanile w Krakowie został Tomasz Krekora

Mateusz Lewandowski z branżą hotelarską związał się w 2010 roku – podaje Louvre Hotels Group (LHG) w komunikacie. Do LHG dołączył dwa lata później. Najpierw pracował w recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2012 roku przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez dwa kolejne lata zajmował się pozyskiwaniem klientów korporacyjnych dla warszawskich hoteli LHG. W 2017 roku został kierownikiem ds. kluczowych klientów wszystkich należących do sieci hoteli w Polsce.

Czytaj też: „Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych”.

Lewandowski jest absolwentem turystyki i rekreacji na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie (studia licencjackie) i w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji tamże (studia magisterskie, specjalizacja zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii).

Tomasz Krekora od początku zawodowej kariery związany z LHG. W 2008 roku został recepcjonistą, a dwa lata później asystentem dyrektora ds. administracyjnych hotelu Campanile w Warszawie. W 2014 roku awansował na stanowisko kierownicze – najpierw kierował pracą recepcji, a w 2016 roku po przenosinach do warszawskiego Premiere Classe objął posadę menedżera.

Francuska grupa hotelowa Louvre Hotels Group ma ponad 2,6 tysiąca hoteli w 54 krajach. Działają one między innymi pod markami Premiere Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip, a także pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach i chińską marką Metropolo. LHG jest spółką zależną chińskiego holdingu Jin Jiang International.

Zobacz także: „Louvre Hotels szykuje dwa hotele w Katowicach”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Airbnb kupuje portal hotelowy

Airbnb ogłosił właśnie przejęcie portalu HotelTonight, specjalizującego się w oferowaniu noclegów przecenionych w ostatniej ...

Bańka: Cel to 20 milionów turystów w 2020 roku

Dwie ustawy, akcja „Polska za pół ceny”, popularyzowanie polskiej turystyki w internecie i wzrost ...

Wizz Air zamawia 146 airbusów A320neo

Linia Wizz Air podpisała porozumienie z Airbusem w sprawie zakupu kolejnych 146 samolotów z ...

Na Majorce all inclusive bez alkoholu?

Władze Majorki chcą, żeby turyści płacili za alkohol nawet, jeśli wykupią pobyt z all ...

Majorka nie tak popularna jak przed rokiem

W czerwcu średnie obłożenie hoteli na Majorce wyniesie 50-60 procent. To o 15 punktów ...

MSZ łagodzi ostrzeżenie przed Tunezją

„Ostrzeżenie przed podróżą” zamiast „nie podróżuj” pojawiło się dziś na stronie polskiego Ministerstwa Spraw ...