Awanse w Louvre Hotels Group

Z początkiem lipca stanowisko dyrektora sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Premiere Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre objął Mateusz Lewandowski, a dyrektorem generalnym hotelu Campanile w Krakowie został Tomasz Krekora

Publikacja: 09.08.2019 08:11

Tomasz Krekora

Tomasz Krekora

Foto: Materiały prasowe

Mateusz Lewandowski z branżą hotelarską związał się w 2010 roku – podaje Louvre Hotels Group (LHG) w komunikacie. Do LHG dołączył dwa lata później. Najpierw pracował w recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2012 roku przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez dwa kolejne lata zajmował się pozyskiwaniem klientów korporacyjnych dla warszawskich hoteli LHG. W 2017 roku został kierownikiem ds. kluczowych klientów wszystkich należących do sieci hoteli w Polsce.

Czytaj też: „Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych”.

Lewandowski jest absolwentem turystyki i rekreacji na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie (studia licencjackie) i w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji tamże (studia magisterskie, specjalizacja zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii).

Tomasz Krekora od początku zawodowej kariery związany z LHG. W 2008 roku został recepcjonistą, a dwa lata później asystentem dyrektora ds. administracyjnych hotelu Campanile w Warszawie. W 2014 roku awansował na stanowisko kierownicze – najpierw kierował pracą recepcji, a w 2016 roku po przenosinach do warszawskiego Premiere Classe objął posadę menedżera.

Francuska grupa hotelowa Louvre Hotels Group ma ponad 2,6 tysiąca hoteli w 54 krajach. Działają one między innymi pod markami Premiere Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip, a także pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach i chińską marką Metropolo. LHG jest spółką zależną chińskiego holdingu Jin Jiang International.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont