Atrakcyjna nazwa pokoju zwiększy sprzedaż

Fot. Photo Mix / Pixabay

Banalne nazwy pokojów hotelowych, takie jak podstawowy czy standardowy, mogą zniechęcać klientów – przekonuje ekspert turystyczny i namawia do stosowania bardziej wymyślnych określeń.

Wykładowca na uczelni turystycznej Escuela de Negocios FORST w Alicante w Hiszpanii, Chema Herrero, przekonuje, że kiedy pokój określa się mianem podstawowy (ang. simple, basic), klient podświadomie czuje, że nie ma on żadnej wartości, nawet jeśli w rzeczywistości jest zupełnie inaczej – donosi portal branżowy Tourism Review.

CZYTAJ TEŻ: Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Przedsiębiorcy działający w branży hotelarskiej muszą o tym pamiętać, jeśli chcą zwiększyć przychody. Niestety większość z nich nie zwraca na to w ogóle uwagi, a pokoje nazywa, wskazując tylko ich wielkość (jedynka, dwójka), położenie (wewnętrzny, z widokiem na…, bez widoku na…) czy wyposażenie (standardowy).

W ostatnim czasie potrzeby klientów zmieniły się, dziś chcą, by sam proces rezerwacji był początkiem przyjemności związanych z wyjazdem. – To nie to samo zachęcać kogoś do zarezerwowania standardowej jedynki i pokoju o nazwie na przykład Green Urban Junior, Nad Zatoką czy Śródziemnomorskiego – tłumaczy.

ZOBACZ TAKŻE: Zaostrza się konkurencja na rynku hotelowym

Ekspert przypomina, że klienci planujący podróż wybierają przede wszystkim kierunek, o hotelu myślą w drugiej kolejności. Wykorzystując nazwę kierunku do opisania pokoju, zwiększa się szansę na rezerwację. Menedżerowie i właściciele obiektów muszą pamiętać, że ich głównym zadaniem jest maksymalizacja zysków. Atrakcyjniejsze nazwy pomogą osiągnąć ten cel.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zawstydzeni Szwedzi rezygnują z latania

O 4 procent spadła liczba osób korzystających z lotnisk w Szwecji. To efekt tzw. ...

Startuje nowe biuro podróży. Cel – Polska

Dzisiaj oficjalnie ruszyła Mareda.pl – nowe, internetowe biuro podróży, które chce się specjalizować w ...

Kraków Airport: Zimą 90 połączeń na 65 lotnisk

W zimowym rozkładzie krakowskiego lotniska znalazło się 90 połączeń do 56 miast i 65 ...

Kanada zabroni wyrzucania pasażerów

Władze Kanady chcą zakazać liniom lotniczym wyrzucania z samolotów pasażerów w sytuacji, kiedy sprzedały ...

Anna Bęben w zespole Artery Hotels

Do zespołu krakowskiej grupy Artery Hotels dołączyła Anna Bęben. Objęła stanowisko specjalisty ds. rezerwacji ...

UOKiK bada sprzedawanie wycieczek na pokazach

Chcemy, by ustawa o usługach turystycznych umożliwiała klientowi wycofanie się z zakupu wycieczki, gdy ...