Atrakcyjna nazwa pokoju zwiększy sprzedaż

Fot. Photo Mix / Pixabay

Banalne nazwy pokojów hotelowych, takie jak podstawowy czy standardowy, mogą zniechęcać klientów – przekonuje ekspert turystyczny i namawia do stosowania bardziej wymyślnych określeń.

Wykładowca na uczelni turystycznej Escuela de Negocios FORST w Alicante w Hiszpanii, Chema Herrero, przekonuje, że kiedy pokój określa się mianem podstawowy (ang. simple, basic), klient podświadomie czuje, że nie ma on żadnej wartości, nawet jeśli w rzeczywistości jest zupełnie inaczej – donosi portal branżowy Tourism Review.

CZYTAJ TEŻ: Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Przedsiębiorcy działający w branży hotelarskiej muszą o tym pamiętać, jeśli chcą zwiększyć przychody. Niestety większość z nich nie zwraca na to w ogóle uwagi, a pokoje nazywa, wskazując tylko ich wielkość (jedynka, dwójka), położenie (wewnętrzny, z widokiem na…, bez widoku na…) czy wyposażenie (standardowy).

W ostatnim czasie potrzeby klientów zmieniły się, dziś chcą, by sam proces rezerwacji był początkiem przyjemności związanych z wyjazdem. – To nie to samo zachęcać kogoś do zarezerwowania standardowej jedynki i pokoju o nazwie na przykład Green Urban Junior, Nad Zatoką czy Śródziemnomorskiego – tłumaczy.

ZOBACZ TAKŻE: Zaostrza się konkurencja na rynku hotelowym

Ekspert przypomina, że klienci planujący podróż wybierają przede wszystkim kierunek, o hotelu myślą w drugiej kolejności. Wykorzystując nazwę kierunku do opisania pokoju, zwiększa się szansę na rezerwację. Menedżerowie i właściciele obiektów muszą pamiętać, że ich głównym zadaniem jest maksymalizacja zysków. Atrakcyjniejsze nazwy pomogą osiągnąć ten cel.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Szybsze otwarcie Muzeum Broni Pancernej

Są szanse, że na stulecie polskiej niepodległości – jesienią 2018 roku – gotowa będzie ...

Turecko-polskie warsztaty turystyczne z małym zainteresowaniem

Mimo ogromnego wzrostu sprzedaży wyjazdów do Turcji, na spotkanie z turecką branżą turystyczną stawiła ...

Kvarko inwestuje w sztuczną inteligencję

Kvarko zainwestował 1,2 mln złotych w spółkę Hotel Application, która pracuje nad pierwszym na ...

Targi ITB: Polskę czeka przeprowadzka

Na targach ITB, które rozpoczęły się wczoraj w Berlinie, w strefie polskiej wystawia się ...

Nie przepłacaj, sprawdź u konkurencji

Nawet jedną trzecią ceny można zaoszczędzić, wybierając ostrożnie touroperatora, od którego kupuje się wakacje ...

Enter Air: Mieliśmy rekordowe lato

Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2017 r. wzrosły o 18,9 procent, a zysk ...