Airbnb i Kraków będą promować odpowiedzialną turystykę

Airbnb i władze Krakowa podpisały porozumienie, na mocy którego będą wspierać odpowiedzialną turystykę i wymieniać się danymi dotyczącymi podróży.

Publikacja: 16.09.2020 12:25

Airbnb i Kraków będą promować odpowiedzialną turystykę

Foto: Fot. Nelly Kamińska

Airbnb i władze Krakowa będą wspólnie edukować gospodarzy i gości w zakresie odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki, promować stolicę Małopolski oraz wymieniać się sumarycznymi danymi dotyczącymi podróży – informuje Airbnb w komunikacie.

Kraków wystąpi w najnowszej kampanii marketingowej Airbnb na rynku niemieckim. Działania edukacyjne obejmą natomiast między innymi warsztaty dla gospodarzy, zamieszczanie informacji na temat odpowiedzialnej turystyki na stronach Airbnb oraz e-maile do gospodarzy. To pierwsze tego rodzaju porozumienie między Airbnb a władzami środkowo-wschodnioeuropejskiego miasta – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Airbnb zwalnia jedną czwartą pracowników

– List intencyjny podpisany z Airbnb jest ważnym etapem podjęcia wspólnych działań na rzecz zrównoważonej turystyki i wpisuje się w program polityki turystycznej dla Krakowa na następne lata – mówi prezydent Krakowa Jacek Majchrowski, cytowany w komunikacie.

– Dzięki swojemu historycznemu, malowniczemu centrum Kraków jest dla użytkowników Airbnb jednym z najpopularniejszych miast w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach współpracy z władzami Krakowa chcemy promować innowacyjne formy podróżowania i zapewniać miastu korzyści płynące z odpowiedzialnej turystyki – dodaje dyrektor generalna Airbnb na kraje niemieckojęzyczne, Europę Środkowo-Wschodnią i Rosję Kathrin Anselm.

Jak podaje Airbnb, od 2009 roku współpracujący z nim gospodarze zarobili łącznie ponad 100 miliardów dolarów.

Airbnb i władze Krakowa będą wspólnie edukować gospodarzy i gości w zakresie odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki, promować stolicę Małopolski oraz wymieniać się sumarycznymi danymi dotyczącymi podróży – informuje Airbnb w komunikacie.

Kraków wystąpi w najnowszej kampanii marketingowej Airbnb na rynku niemieckim. Działania edukacyjne obejmą natomiast między innymi warsztaty dla gospodarzy, zamieszczanie informacji na temat odpowiedzialnej turystyki na stronach Airbnb oraz e-maile do gospodarzy. To pierwsze tego rodzaju porozumienie między Airbnb a władzami środkowo-wschodnioeuropejskiego miasta – czytamy w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Za rok ponad milion Polaków w Egipcie. „Rozmawiamy o zniesieniu paszportów”
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie