Nocowanie.pl za złotówkę reklamuje miasta i regiony

„Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową” – pod tym hasłem serwis rezerwacyjny za symboliczną złotówkę będzie umieszczał reklamy polskich miast i regionów.

Publikacja: 17.11.2020 15:35

Nocowanie.pl za złotówkę reklamuje miasta i regiony

Foto: Fot. polska.travel

Kampania ma zachęcić turystów do podróżowania, kiedy już sytuacja epidemiczna wróci do normy. „Zależy nam na dotarciu szczególnie do małych miejscowości, które często skrywają ciekawe atrakcje” – czytamy w komunikacie firmy.

W ramach akcji Nocowanie.pl udostępni miejsca na reklamy o nominalnej wartości 150 tysięcy złotych – mogą z nich korzystać samorządy i instytucje zajmujące się promowaniem turystyki, na przykład regionalne i lokalne organizacje turystyczne, izby gospodarcze, urzędy wojewódzkie, powiaty czy gminy, ale nie pojedynczy przedsiębiorcy.

""

Materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

CZYTAJ TEŻ: ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

Podmioty, które zgłoszą się do akcji, zapłacą złotówkę za kampanię o wartości 1500 złotych. Może to być artykuł sponsorowany na łamach portalu, dwa posty na firmowym profilu na Facebooku lub baner w mailu do turystów.

Nocowanie.pl czeka na zgłoszenia do 29 listopada lub do wyczerpania puli pakietów reklamowych, zastrzegając, że wyemituje kampanie pierwszych stu uczestników, którzy spełnią wymogi formalne.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Z Turystyką+ dowiesz się więcej o turystach w Polsce. Pierwszy raz dane z Bookinga i Airbnb
Nowe Trendy
Baleary bronią się przed „turystofobiczną retoryką”. Wzmocnią przedsiębiorców
Nowe Trendy
Turystyczny bojkot Ameryki. Przez politykę Donalda Trumpa rośnie ryzyko recesji
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Nowe Trendy
Imponujący wzrost turystyki w Wietnamie. Polaków o 53 procent więcej