ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

ESky.pl bezpłatnie reklamuje polskie miasta i atrakcje turystyczne na swojej polskiej stronie internetowej i w zagranicznych serwisach. W akcji biorą udział Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka i Muzeum Łazienki Królewskie.

Publikacja: 29.07.2020 13:08

ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

Foto: Fot. materiały prasowe

ESky.pl, sprzedawca usług turystycznych działający online, rozpoczął w połowie lipca kampanię pod hasłem „ESky wspiera turystykę”, której celem jest promocja polskich miast i regionów wśród zarówno rodzimych, jak i zagranicznych turystów – czytamy w komunikacie spółki.

Reklamy atrakcji turystycznych firma zamieszcza w swoich serwisach – polskim i zagranicznych, miedzy innymi francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim słowackim i brytyjskim. Esky.pl podkreśla, że choć zwykle takie działania prowadzi na zasadach komercyjnych, to tym razem udostępnienia powierzchnię reklamową za darmo w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, aby pomóc branży turystycznej borykającej się ze skutkami pandemii.

CZYTAJ TEŻ: ESky.pl: Ubiegłoroczna sprzedaż urosła o ponad 80 procent

– Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki lockdownu – mówi rzecznik prasowy eSky.pl Deniz Rymkiewicz, cytowany w komunikacie. – Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach postanowiliśmy wykorzystać naszą obecność na zagranicznych rynkach, by wesprzeć turystykę w Polsce. To jest nasz wkład w jej odbudowę – dodaje.

Jak wyjaśnia, banery beneficjentów kampanii wyświetlają się rotacyjnie, aby zobaczyć różne ich wersje, można odświeżyć kilka razy stronę. Dwa banery ukazują się na stronie głównej, jeden w sekcji „Okazje”, czyli na drugiej pod względem liczby wyświetleń podstronie serwisu. Beneficjent może wystąpić w czterech serwisach i sam je wybiera. ESky szacuje, że każdą kampanię zobaczy około 400 tysięcy użytkowników. Akcja ma potrwać do końca sierpnia. Podobną eSky uruchomi w Bułgarii na zlecenie Ministerstwa Turystyki.

ZOBACZ TAKŻE: ESky wchodzi do Rosji. Zyskuje 80 nowych linii lotniczych

Esky.pl sprzedaje bilety ponad tysiąca przewoźników lotniczych, noclegi w 1,3 miliona hoteli i apartamentów oraz ubezpieczenia. Założona w 2004 roku w Polsce firma działa obecnie w ponad 50 krajach. W 2019 roku jej strony odwiedziły ponad 132 miliony użytkowników, a tylko polski serwis – ponad 12,5 miliona.

ESky.pl, sprzedawca usług turystycznych działający online, rozpoczął w połowie lipca kampanię pod hasłem „ESky wspiera turystykę”, której celem jest promocja polskich miast i regionów wśród zarówno rodzimych, jak i zagranicznych turystów – czytamy w komunikacie spółki.

Reklamy atrakcji turystycznych firma zamieszcza w swoich serwisach – polskim i zagranicznych, miedzy innymi francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim słowackim i brytyjskim. Esky.pl podkreśla, że choć zwykle takie działania prowadzi na zasadach komercyjnych, to tym razem udostępnienia powierzchnię reklamową za darmo w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, aby pomóc branży turystycznej borykającej się ze skutkami pandemii.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"