Wartość ubiegłorocznej sprzedaży firmy (Total Transaction Value – TTV) wyniosła ponad 2,3 miliarda złotych – podaje eSky w komunikacie. Wynik ten jest o 81 procent lepszy od poprzedniego. Z kolei liczba rezerwacji w serwisie eSky.pl wzrosła o 65 procent i wyniosła ponad 2 miliony.
– W 2019 roku oprócz rosnącej sprzedaży widać było zdecydowany wzrost koszyka zakupowego. Świadczy to o tym, że klienci coraz częściej wykupują usługi dodatkowe, takie jak ubezpieczenia podróżne, rezerwują noclegi w hotelach lub wynajmują samochody – komentuje wiceprezes eSky.pl, Łukasz Neska, cytowany w komunikacie.
W ubiegłym roku eSky.pl zadebiutował w dwóch regionach świata – w Afryce (Republika Południowej Afryki) oraz w Australii i Oceanii (Nowa Zelandia). Natomiast w Europie sprzedaż swoich usług rozpoczął w Skandynawii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Niderlandach, Belgii i we Włoszech. Oprócz tego eSky wszedł na kolejne rynki Ameryki Południowej, między innymi do Chile, Argentyny i Meksyku.
CZYTAJ TEŻ: Więcej eSkya w Europie i Amerykach
Początek tego roku był bardzo obiecujący, wręcz rekordowy – głosi komunikat. W styczniu wartość sprzedaży (TTV) wyniosła ponad 232 miliony złotych i była o prawie 50 procent większa niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Z kolei luty, pomimo rozwijającej się epidemii w Azji i Europie, zakończył się z wzrostem na poziomie 43 procent, licząc rok do roku. Choć w marcu pandemia opanowała już cały świat, cały pierwszy kwartał zakończył się „znacznym wzrostem sprzedaży”.