Autentyczna, spontaniczna i dumna – Teneryfa ma nowe hasło i logo

„Teneryfa budzi emocje” to slogan, którym wyspa będzie się teraz promować. Nowe jest także utrzymane w  odcieniach niebieskiego logo. Ma nawiązywać do koloru oceanu.

Publikacja: 16.04.2021 10:40

Autentyczna, spontaniczna i dumna – Teneryfa ma nowe hasło i logo

Foto: Fot. webtenerife.com

Władze Teneryfy przedstawiły nową identyfikację marketingową wyspy. Składają się na nią slogan reklamowy, który brzmi „Teneryfa budzi emocje”, plan marketingowy i logo utrzymane w kilku odcieniach niebieskiego nawiązujące do wód oceanu i 365 słonecznych dni roku.

W nowym znaku graficznym w literę „n” wpisano trójkątną sylwetkę wulkanu Teide – jednej z największych atrakcji wyspy. Z kolei wykrzyknik na końcu „oddaje zachwyt osób, które przyjeżdżają na wyspę”.

CZYTAJ TEŻ: Grecja znosi kwarantannę. Test PCR nadal konieczny

Nową strategią marketingową władze wyspy chcą przekonać turystów, że Teneryfa to miejsce różnorodne, do którego warto wracać. To również kierunek, którego się doświadcza, a nie który się „tylko” odwiedza, co zgodne jest z oczekiwaniami dzisiejszych podróżnych. Wartościami marki są radość, autentyczność, szczerość, spontaniczność, nowoczesność i witalność, ale też duma, odpowiedzialność społeczna, równość, poczucie przynależności i różnorodność.

Plan marketingowy powstał na podstawie badań przeprowadzonych w 15 krajach. Analitycy sprawdzali, czego poszukują turyści, jak kupują wycieczki, jakie są ich oczekiwania, a także jacy klienci z których krajów przyjeżdżają najczęściej. W ten sposób wyodrębnili sześć grup klientów: rodziny, osoby poszukujące wypoczynku, spędzające czas aktywnie, odkrywców i tych, którzy przywiązują wagę do kwestii zdrowotnych i jakości życia.

Do każdej z nich dopasowano przekaz marketingowy, przez który promowane są na przykład wypoczynek na łonie natury, żeglowanie, wakacje pod namiotem, wydarzenia kulturalne, zdobywanie nowych doświadczeń, odwiedzanie miast, wakacje luksusowe, czy z elementami kulinariów i zakupów. Wyspa będzie promowana głównie w mediach cyfrowych.

""

turystyka.rp.pl

ZOBACZ TEŻ: Kanary chcą mieć swój portal rezerwacyjny

Pedro Martín, który stoi na czele rządu Teneryfy, podkreślał przy okazji prezentacji nowej odsłony wizualnej kierunku, że program szczepień przebiega dobrze, a w ostatnich trzech miesiącach kierunek pojawiał się 53 miliony razy w wyszukiwaniach w sieci.

Minister turystyki Hiszpanii Reyes Maroto chwaliła wyspę za otwartość na zrównoważony rozwój i cyfryzację – filary działania, które zapewnią konkurencyjność kierunku. Na projekty te rząd Hiszpanii przeznaczy środki z funduszy europejskich.

Poprzedni logotyp

Władze Teneryfy przedstawiły nową identyfikację marketingową wyspy. Składają się na nią slogan reklamowy, który brzmi „Teneryfa budzi emocje”, plan marketingowy i logo utrzymane w kilku odcieniach niebieskiego nawiązujące do wód oceanu i 365 słonecznych dni roku.

W nowym znaku graficznym w literę „n” wpisano trójkątną sylwetkę wulkanu Teide – jednej z największych atrakcji wyspy. Z kolei wykrzyknik na końcu „oddaje zachwyt osób, które przyjeżdżają na wyspę”.

Nowe Trendy
Rowerem do Polski - sposób urzędnika na promowanie naszego kraju
Nowe Trendy
Polska przyroda i zabytki w krainie tulipanów. Jubileusz ogrodów pod Amsterdamem
Nowe Trendy
Brytyjska branża turystyczna: Brakuje pracowników i zrównoważonej gospodarki
Nowe Trendy
Co piąty turysta przyjechał do Polski z zagranicy. Najwięcej z Niemiec
Nowe Trendy
Minister od turystyki, Piotr Borys, nie zostanie prezydentem