Goście z Ameryki Łacińskiej są nawet ważniejsi, bo jak twierdzi GNTO, bardzo chętnie przyjeżdżają do Europy, w szczególności do Grecji. Biuro będzie przekonywać, że kraj ma wiele możliwości wypoczywania na plaży nad Morzem Śródziemnym, jak i zwiedzania i odkrywania, na przykład pamiątek kultury starożytnej.
Czytaj więcej
Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna rozpoczęła nową kampanię, w której promuje podróże typy city break do swoich miast. Zaprasza do spędzenia „greekendu”, czyli „autentycznego greckiego weekendu”.
Jak wyjaśnia sekretarz generalny GNTO Dimitris Fragakis, przywrócenie działalności przedstawicielstwa w Hiszpanii to też sposób na próba określenia możliwości otwarcia Grecji na nowe rynki. - W najbliższych miesiącach planujemy uruchamiać nowe biura za granicą – mówi cytowany przez portal branży turystycznej gtp.gr Fragakis.
Nowe biuro mieści się w ambasadzie Grecji w Madrycie.