Bohaterem reklamówki jest ożywiona komputerowo maskotka kangura o imieniu Ruby. Reklamowe filmy będą pokazywane w ramach międzynarodowej kampanii, której celem będzie zachęcanie ludzi do odwiedzenia Australii.
W spocie przygotowanym przez polskie studio wystąpiła także aktorka Rose Byrne, która została angielskim głosem kampanii. Premiera nowego spotu miała miejsce 19 października w Nowym Jorku. Spoty pojawiły się na billboardach m.in. w Singapurze, Berlinie, Paryżu i Tokio – podaje w komunikacie prasowym Platige Image.
Czytaj więcej
Minister turystyki Izraela Yoael Razvozov wykorzystał swoje podobieństwo do aktora Daniela Craiga i wcielił się rolę Jamesa Bonda z filmu „Casino Royal” w klipie promującym kraj. Niczym tajny agent odkrywa w reklamie uroki miast, wybrzeży i pustyni.
Kampania Australijskiej Organizacji Turystycznej wzbudziła duże zainteresowanie, w ciągu pierwszych dwóch tygodni 9-minuotwy film na Youtube obejrzało prawie 20 mln osób, a łączny zasięg wszystkich wersji filmów przekroczył 100 mln widzów. Poza 9-minowym filmem powstały także 60, 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe. Zrealizowano także dwie wersje półminutowych spotów oraz jeden 15 sekundowy dla współpracujących przy projekcie australijskich narodowych linii lotniczych Qantas Airlines.
W ramach projektu powstała także wersja reklamy na nośniki 3D DOOH. Będzie ona wyświetlana w prestiżowych miejscach jak: Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles LA i K-Pop w Seulu. – Stworzenie wersji na wielkoformatowe nośniki 3D okazało się dużym wyzwaniem. Na szczęście, mając już za sobą tego typu realizacje, poradziliśmy sobie z tym – mówi cytowany w komunikacie Arek Arciszewski, vfx supervisor w Platige Image.