Praca pełna wyzwań dla dyrektorów ZOPOT-ów

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na dyrektorów swoich zagranicznych ośrodków w Wiedniu i Tokio.

Publikacja: 21.02.2020 13:19

Praca pełna wyzwań dla dyrektorów ZOPOT-ów

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Jak pisze POT w ogłoszeniu na stronie internetowej, głównym obowiązkiem dyrektorów będzie turystyczna promocja Polski na rynkach austriackim i szwajcarskim oraz japońskim i południowokoreańskim.

Od kandydatów wymaga, by mieli tytuł magistra, korzystali z pełni praw publicznych, nie byli karani, mieli co najmniej pięcioletni staż pracy w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej lub dyplomacji, w tym co najmniej trzyletni na stanowisku kierowniczym, mówili biegle po angielsku, niemiecku lub japońsku, mieli prawo jazdy kategorii B.

CZYTAJ TEŻ: Chopin na Festiwalu Śniegu w Sapporo

Dodatkowymi atutami będą między innymi znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej, ustawy o usługach turystycznych, „Strategii marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020”, procedur ustawy o zamówieniach publicznych, a także umiejętność organizacji kampanii promocyjnych, zarządzania projektami, personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów i radzenia sobie ze stresem.

Warunkiem udziału w konkursie jest także przedstawienie pracy pisemnej (3-5 stron) na temat „Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 na wybranym rynku”.

W zamian POT oferuje „ciekawą pracę pełną wyzwań”.

Wstępna kwalifikacja kandydatów odbędzie się na podstawie przesłanych dokumentów. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Termin nadsyłania ofert upływa 23 marca. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to 1 lipca. Kadencja dyrektora ZOPOT-u trwa 33 miesiące.

Obecnie ZOPOT-ami w Austrii i Japonii kierują Włodzimierz Szeląg i Tomasz Fiedorowicz.

Jak pisze POT w ogłoszeniu na stronie internetowej, głównym obowiązkiem dyrektorów będzie turystyczna promocja Polski na rynkach austriackim i szwajcarskim oraz japońskim i południowokoreańskim.

Od kandydatów wymaga, by mieli tytuł magistra, korzystali z pełni praw publicznych, nie byli karani, mieli co najmniej pięcioletni staż pracy w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej lub dyplomacji, w tym co najmniej trzyletni na stanowisku kierowniczym, mówili biegle po angielsku, niemiecku lub japońsku, mieli prawo jazdy kategorii B.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Popularne Trendy
Polacy coraz chętniej jeżdżą nad Balaton. Są tam liderem wzrostu
Popularne Trendy
Grecka turystyka stoi przed ważną decyzją – jak działać, żeby utrzymać sukces?
Popularne Trendy
Znani sportowcy promowali polską turystykę. "Setki milionów wyświetleń"
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Popularne Trendy
Polska Organizacja Turystyczna promowała polską turystykę w Ameryce
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont