Bartłomiej Barski jest od ponad 12 lat zawodowo związany z branżą turystyczną. Pierwsze doświadczenia zdobywał jako specjalista ds. turystyki w punkcie Informacji Turystycznej w Porcie Lotniczym Gdańsk. Później awansował w Gdańskiej Organizacji Turystycznej, ostatnie sześć lat był tam menedżerem pionu operacyjnego i Convention Bureau - reprezentował Gdańsk i Visit Gdansk podczas targów turystyki biznesowej, wydarzeniach b2b, konferencjach branżowych i w międzynarodowych organizacjach ICCA, ECM i Cruise Baltic.

Współtworzył takie wydarzenia jak Nowe Trendy w Turystyce i Let’s Meet. EventProfessionals Forum. Jednocześnie kierował kilkunastoosobowym zespołem Informacji Turystycznej i był odpowiedzialny za Kartę Turysty.

Jak czytamy w komunikacie o zwycięstwie Barskiego w konkursie, nowy prezes SOT chce wzmocnić sopocką branżę MICE i stworzyć konferencyjną ofertę, która zapewni ruch w branży również poza sezonem. Na przykład poprzez dołączenie SOT do City Destinations Alliance (do niedawna ECM), by wymieniać doświadczenia i czerpać wzorce od innych turystycznych destynacji z całej Europy. Planuje również kontynuować promowanie uzdrowiskowego charakteru Sopotu, między innymi włączając organizację w organizowanie przyszłorocznych obchodów 200-lecia tradycji kuracyjnych miasta.