Gemius Polska w badaniu Megapanel przeanalizował aktywność portali związanych z turystyką w cyfrowym marketingu. Okazało się, że portal rezerwacyjny Travelist.pl zanotował od stycznia do października 2022 roku niemal 24 miliony odsłon, 9 milionów więcej niż rok wcześniej.

Travelist.pl

Jak pisze Travelist.pl w komunikacie prasowym, ten wynik trzeba częściowo przypisać dużemu ożywieniu w turystyce w zeszłym roku. Według danych portalu liczba rezerwacji w 2022 roku została przekroczona o 279 procent, jeśli porównać ją z rokiem 2021, i o 3 procent w porównaniu z 2019.

- Wynik Megapanelu to ogromne osiągnięcie nie tylko dla nas, ale też dla naszych partnerów hotelowych – komentuje prezes Travelist.pl Agata Szulc, cytowana w komunikacie firmy. - Statystyki pokazują, że planowanie wypoczynku w coraz większym stopniu przenosi się do internetu. W Travelist.pl już 10 lat przecieramy te szlaki. Internet to dla nas naturalne środowisko, stąd też tak duży nacisk kładziemy na inwestowanie w cyfrowy marketing.

Bieżące dane Travelist.pl wskazują, że zainteresowanie Polaków wyjazdami nie maleje. Rezerwacji noclegów na wiosnę jest już o ponad 40 procent więcej niż rok temu i o 15 procent więcej niż przed pandemią.