Poland Soul Travel - polskie regiony w wersji „slow” dla Austriaków i Szwajcarów

Poland Soul Travel to kampania promująca na rynkach austriackim i szwajcarskim najciekawsze polskie regiony w duchu turystyki slow. Organizuje ją już drugi raz Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu.

Publikacja: 17.04.2023 13:52

Poland Soul Travel - polskie regiony w wersji „slow” dla Austriaków i Szwajcarów

Foto: polska.travel

W ubiegłym roku wiedeński ZOPOT promował Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie, w tym roku skupi się na Mazurach, Lubelszczyźnie, Bieszczadach, Ziemi Kłodzkiej i Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.

Kampania pokazuje dziką przyrodę, unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym gospodarstwa agroturystyczne.

O swoich regionach opowiadają lokalni przewodnicy - gospodarze pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy festiwali.

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna: Turyści nie pytają już, czy w Polsce jest bezpiecznie

- Chcemy nie tylko wzmocnić wiedzę o naszym kraju, ale również wzbudzić chęć zobaczenia go na własne oczy, zainspirować modę na Polskę - mówi dyrektor ZOPOT-u w Wiedniu Marcin Płachno, cytowany w komunikacie prasowym.

Kampania prowadzona jest na stronie internetowej polandsoultravel.com i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).

W ubiegłym roku dotarła do niemal trzech milionów odbiorców w Austrii i Szwajcarii. Objęła między innymi sześć indywidualnych podróży austriackich i szwajcarskich influencerów, dwie podróże prasowe, siedmioodcinkowy podcast i współpracę z popularną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot.

W tym roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

Materiały prasowe

W ubiegłym roku wiedeński ZOPOT promował Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie, w tym roku skupi się na Mazurach, Lubelszczyźnie, Bieszczadach, Ziemi Kłodzkiej i Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.

Kampania pokazuje dziką przyrodę, unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym gospodarstwa agroturystyczne.

Popularne Trendy
Polska na 200 billboardach w całym Paryżu. Twój "następny przystanek"
Popularne Trendy
Targi turystyczne ITTF. Branża turystyczna spotka się w listopadzie w Warszawie
Popularne Trendy
Turecka branża turystyczna: Upały uziemiają gości w hotelach, tracimy na tym
Popularne Trendy
Posypały się mandaty na greckich plażach. 800 tysięcy euro w trzy tygodnie
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Popularne Trendy
Turyści ciągną do Lublina. Rekordowa liczba gości z zagranicy