Reklama
Rozwiń

Poland Soul Travel - polskie regiony w wersji „slow” dla Austriaków i Szwajcarów

Poland Soul Travel to kampania promująca na rynkach austriackim i szwajcarskim najciekawsze polskie regiony w duchu turystyki slow. Organizuje ją już drugi raz Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu.

Publikacja: 17.04.2023 13:52

Poland Soul Travel - polskie regiony w wersji „slow” dla Austriaków i Szwajcarów

Foto: polska.travel

W ubiegłym roku wiedeński ZOPOT promował Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie, w tym roku skupi się na Mazurach, Lubelszczyźnie, Bieszczadach, Ziemi Kłodzkiej i Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.

Kampania pokazuje dziką przyrodę, unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym gospodarstwa agroturystyczne.

O swoich regionach opowiadają lokalni przewodnicy - gospodarze pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy festiwali.

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna: Turyści nie pytają już, czy w Polsce jest bezpiecznie

- Chcemy nie tylko wzmocnić wiedzę o naszym kraju, ale również wzbudzić chęć zobaczenia go na własne oczy, zainspirować modę na Polskę - mówi dyrektor ZOPOT-u w Wiedniu Marcin Płachno, cytowany w komunikacie prasowym.

Kampania prowadzona jest na stronie internetowej polandsoultravel.com i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).

W ubiegłym roku dotarła do niemal trzech milionów odbiorców w Austrii i Szwajcarii. Objęła między innymi sześć indywidualnych podróży austriackich i szwajcarskich influencerów, dwie podróże prasowe, siedmioodcinkowy podcast i współpracę z popularną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot.

W tym roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

Foto: Materiały prasowe

W ubiegłym roku wiedeński ZOPOT promował Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie, w tym roku skupi się na Mazurach, Lubelszczyźnie, Bieszczadach, Ziemi Kłodzkiej i Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.

Kampania pokazuje dziką przyrodę, unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym gospodarstwa agroturystyczne.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Hiszpańska turystyka na drodze do kolejnego rekordu. Na celowniku 100 milionów gości
Popularne Trendy
Barcelona stawia na kulturalnych turystów. „Nie ilość, ale jakość”
Popularne Trendy
Relaks nad morzem, gwarancja dobrej pogody, wygoda all inclusive - Polacy planują wakacje
Popularne Trendy
Na wycieczkę do sąsiadów - Słowackie regiony przygraniczne oferują unikatowe miejsca