Reklama

Góry, parki rozrywki, baseny termalne i muzea - Małopolska reklamuje się w Holandii

Ponad 1,3 miliona Holendrów obejrzało spoty promocyjne Krakowa i Małopolski na YouTubie i w sieci reklamowej Googla’a.

Publikacja: 06.08.2025 09:52

Kadr ze spotu promocyjnego Małopolski

Kadr ze spotu promocyjnego Małopolski

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zakończył dwutygodniową kampanię reklamową Krakowa i Małopolski na platformie YouTube i w sieci reklamowej Googla’a (Google Display Network).

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców – pisze POT w komunikacie. W interakcję z reklamą weszło 731,5 tysiąca osób - klikając w nią, oglądając spot do końca lub udostępniając go w swoich mediach społecznościowych.

Tak wysoki poziom zaangażowania przełożył się na współczynnik interakcji wynoszący 68,7 procent, co stanowi rekord w historii kampanii prowadzonych przez ZOPOT Amsterdam na platformie YouTube i w Google Display Network – podkreśla POT.

Akcja dotarła w sumie do ponad 1,3 miliona Holendrów.

Czytaj więcej

Targi turystyczne ITTF Warsaw 2025. „Jeszcze bardziej inspirujące i różnorodne”
Reklama
Reklama

Kultura i natura w spotach reklamowych Małopolski

W kampanii wykorzystano spot przygotowany przez Małopolską Organizację Turystyczną, prezentujący bogactwo kulturowe Krakowa i różnorodne atrakcje regionu. Dynamiczny montaż, połączenie ujęć zabytków wpisanych na listę UNESCO z kadrami ukazującymi góry, parki narodowe i nowoczesną infrastrukturę turystyczną, a także inspirująca muzyka sprawiły, że przekaz był wyjątkowo angażujący – głosi komunikat. Spot można obejrzeć tutaj.

- Małopolska i Kraków w ostatnich latach notują systematyczny wzrost odwiedzających z Holandii - podkreśla prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej Grzegorz Biedroń, cytowany w komunikacie.

Jak dodaje, Holendrzy poza samym Krakowem chętnie odwiedzają góry, parki narodowe, obiekty z listy UNESCO, parki rozrywki czy baseny termalne.

– Realizowana z dużym powodzeniem przez ZOPOT w Amsterdamie kampania promująca Kraków i Małopolskę na pewno przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania przyjazdami do Polski, szczególnie do naszego regionu – dodaje Biedroń.

Czytaj więcej

Rekordowy rok w turystyce - Polska zarobi ponad 165 miliardów złotych

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zakończył dwutygodniową kampanię reklamową Krakowa i Małopolski na platformie YouTube i w sieci reklamowej Googla’a (Google Display Network).

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców – pisze POT w komunikacie. W interakcję z reklamą weszło 731,5 tysiąca osób - klikając w nią, oglądając spot do końca lub udostępniając go w swoich mediach społecznościowych.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Czego boją się najlepsi europejscy turyści? Ujawniło to badanie
Popularne Trendy
Targi turystyczne ITTF Warsaw 2025. „Jeszcze bardziej inspirujące i różnorodne”
Popularne Trendy
Minister Jakub Rutnicki: Turystyka to ważna część gospodarki, nie zapominam o tym
Popularne Trendy
Nie ma komu pracować w greckich hotelach. Emigrantów wystraszyła polityka rządu
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama