Reklama
Rozwiń
Reklama

Góry, parki rozrywki, baseny termalne i muzea - Małopolska reklamuje się w Holandii

Ponad 1,3 miliona Holendrów obejrzało spoty promocyjne Krakowa i Małopolski na YouTubie i w sieci reklamowej Googla’a.

Publikacja: 06.08.2025 09:52

Kadr ze spotu promocyjnego Małopolski

Kadr ze spotu promocyjnego Małopolski

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zakończył dwutygodniową kampanię reklamową Krakowa i Małopolski na platformie YouTube i w sieci reklamowej Googla’a (Google Display Network).

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców – pisze POT w komunikacie. W interakcję z reklamą weszło 731,5 tysiąca osób - klikając w nią, oglądając spot do końca lub udostępniając go w swoich mediach społecznościowych.

Tak wysoki poziom zaangażowania przełożył się na współczynnik interakcji wynoszący 68,7 procent, co stanowi rekord w historii kampanii prowadzonych przez ZOPOT Amsterdam na platformie YouTube i w Google Display Network – podkreśla POT.

Akcja dotarła w sumie do ponad 1,3 miliona Holendrów.

Czytaj więcej

Targi turystyczne ITTF Warsaw 2025. „Jeszcze bardziej inspirujące i różnorodne”
Reklama
Reklama

Kultura i natura w spotach reklamowych Małopolski

W kampanii wykorzystano spot przygotowany przez Małopolską Organizację Turystyczną, prezentujący bogactwo kulturowe Krakowa i różnorodne atrakcje regionu. Dynamiczny montaż, połączenie ujęć zabytków wpisanych na listę UNESCO z kadrami ukazującymi góry, parki narodowe i nowoczesną infrastrukturę turystyczną, a także inspirująca muzyka sprawiły, że przekaz był wyjątkowo angażujący – głosi komunikat. Spot można obejrzeć tutaj.

- Małopolska i Kraków w ostatnich latach notują systematyczny wzrost odwiedzających z Holandii - podkreśla prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej Grzegorz Biedroń, cytowany w komunikacie.

Jak dodaje, Holendrzy poza samym Krakowem chętnie odwiedzają góry, parki narodowe, obiekty z listy UNESCO, parki rozrywki czy baseny termalne.

– Realizowana z dużym powodzeniem przez ZOPOT w Amsterdamie kampania promująca Kraków i Małopolskę na pewno przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania przyjazdami do Polski, szczególnie do naszego regionu – dodaje Biedroń.

Czytaj więcej

Rekordowy rok w turystyce - Polska zarobi ponad 165 miliardów złotych

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zakończył dwutygodniową kampanię reklamową Krakowa i Małopolski na platformie YouTube i w sieci reklamowej Googla’a (Google Display Network).

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców – pisze POT w komunikacie. W interakcję z reklamą weszło 731,5 tysiąca osób - klikając w nią, oglądając spot do końca lub udostępniając go w swoich mediach społecznościowych.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Popularne Trendy
Wyspy Kanaryjskie zmagają się z dużym napływem migrantów. Hiszpania i UE szukają rozwiązań
Popularne Trendy
Polacy planują zimowy urlop – relaks, zwiedzanie i narty, najchętniej w polskich górach
Popularne Trendy
Andaluzja wzmacnia turystykę. 200 milionów euro na konkurowanie z innymi regionami
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Popularne Trendy
Warszawa, Wilno, Ryga i Tallinn wspólnie promują się w USA. „Cztery historie, jedna opowieść”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama