TT Warsaw – Dominikana zaprasza nowożeńców

Zapewniamy urządzony i udekorowany pokój, butelkę szampana na powitanie, a raz w tygodniu koktajl i kolację w romantycznej scenerii na plaży. Wszystko gratis – zachęca pary jeden obecnych na TT Warsaw z dominikańskich hotelarzy

Publikacja: 24.11.2017 11:26

TT Warsaw – Dominikana zaprasza nowożeńców

Foto: archiwum prywatne, Nelly Kamińska nek Nelly Kamińska

Jak co roku wizytówką Dominikany na targach były luksusowe hotele. Tym razem gospodarz stoiska tego kraju – działający pod auspicjami Ministerstwa Turystyki Narodowy Urząd Turystyki Republiki Dominikańskiej – zaprosił pięć sieci: Bahia Principe, Barceló, Be Live, Iberostar i Princess. Zaprezentowały one agentom swoją ofertę podczas konferencji zorganizowanej pierwszego dnia targów.

Giovanni Monsalve, dyrektor ds. sprzedaży sieci Princess Hotels & Resorts, zachwalał szczególnie pakiet dla nowożeńców. – Zapewniamy urządzony i udekorowany stosownie do okoliczności pokój, butelkę szampana na powitanie, a raz w tygodniu koktajl i kolację w romantycznej scenerii na plaży. Wszystko gratis – zapewniał Monsalve. – Jedyne, czego wymagamy, to kopia aktu ślubu zawartego nie wcześniej niż 30 dni przed przyjazdem i rezerwacji pakietu u agenta – dodał. Hotele Princess organizują również śluby, które cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza wśród turystów ze Stanów Zjednoczonych.

Majka Romel, menedżer ds. sprzedaży na Europę Wschodnią karaibskich hoteli Bahia Principe, zapowiedziała wprowadzenie w drugiej połowie 2018 roku programu lojalnościowego dla agentów, który z powodzeniem funkcjonuje już w Stanach Zjednoczonych. W styczniu ruszy on w Europie: najpierw w Niemczech, a w drugiej połowie roku w Polsce. – Agent za każdą rezerwację dostaje punkty, które może wymienić na pobyt w naszym hotelu. To nagroda dla partnerów, którzy są wierni sieci Bahia Principe. Wielu z nich skarżyło się, że brakuje im takiego programu – mówiła Romel.

Jak zapewnia Klára Hálková, szefowa Narodowego Urzędu Turystyki Republiki Dominikańskiej na Europę Środkowo-Wschodnią z siedzibą w Pradze, Dominikana to nie tylko plaże i kurorty. Urząd intensywnie pracuje nad zmianą wizerunku Dominikany jako kierunku wyłącznie wypoczynkowego, promując także inne formy turystyki.

– To naprawdę świetne miejsce na samodzielny wypad z plecakiem. Mamy rezerwaty przyrody i parki narodowe, piękne góry z najwyższym szczytem Karaibów, trzytysięcznikiem Pico Duarte, wodospady czy leżące w depresji słone jezioro Enriquillo, najniżej położone miejsce w Ameryce Środkowej. Zimą przypływają do nas humbaki i wieloryby. Zatoka Samaná to jedyne miejsce na Karaibach, gdzie można obserwować wieloryby w ich naturalnym środowisku – wymieniała Hálková.

Najważniejsze dla Dominikany rynki to Stany Zjednoczone i Kanada, a w Europie: Niemcy, Rosja, Francja i Hiszpania. – Wśród krajów europejskich Polska zajmuje obecnie 6-7 miejsce, co jest świetnym wynikiem. W ciągu ostatnich lat polski rynek bardzo się rozwinął. W 2009 roku, kiedy otwieraliśmy biuro w Pradze, Dominikana gościła zaledwie 4 tysiące turystów z Polski. Szacujemy, że do końca tego roku będzie ich 27 tysięcy, czyli o ponad 20 procent więcej niż w roku 2016 – wyliczała Hálková.

Jej zdaniem to efekt intensywnych działań promocyjnych. – Obecnie trwa kampania zewnętrzna w siedmiu polskich miastach. Regularnie reklamujemy się w sieci i w prasie. Wspomagamy również touroperatorów w ich działaniach marketingowych. W 2018 r. roku jak zwykle będziemy prezentować się na najważniejszych targach, takich jak Tour Salon w Poznaniu, Glob w Katowicach czy TT Warsaw w Warszawie. Planujemy również dużą imprezę dla przedstawicieli sektora MICE oraz szereg akcji dla turystów indywidualnych – zapowiedziała.

Jak co roku wizytówką Dominikany na targach były luksusowe hotele. Tym razem gospodarz stoiska tego kraju – działający pod auspicjami Ministerstwa Turystyki Narodowy Urząd Turystyki Republiki Dominikańskiej – zaprosił pięć sieci: Bahia Principe, Barceló, Be Live, Iberostar i Princess. Zaprezentowały one agentom swoją ofertę podczas konferencji zorganizowanej pierwszego dnia targów.

Giovanni Monsalve, dyrektor ds. sprzedaży sieci Princess Hotels & Resorts, zachwalał szczególnie pakiet dla nowożeńców. – Zapewniamy urządzony i udekorowany stosownie do okoliczności pokój, butelkę szampana na powitanie, a raz w tygodniu koktajl i kolację w romantycznej scenerii na plaży. Wszystko gratis – zapewniał Monsalve. – Jedyne, czego wymagamy, to kopia aktu ślubu zawartego nie wcześniej niż 30 dni przed przyjazdem i rezerwacji pakietu u agenta – dodał. Hotele Princess organizują również śluby, które cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza wśród turystów ze Stanów Zjednoczonych.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?