TT Warsaw – Dominikana zaprasza nowożeńców

Zapewniamy urządzony i udekorowany pokój, butelkę szampana na powitanie, a raz w tygodniu koktajl i kolację w romantycznej scenerii na plaży. Wszystko gratis – zachęca pary jeden obecnych na TT Warsaw z dominikańskich hotelarzy

Publikacja: 24.11.2017 11:26

TT Warsaw – Dominikana zaprasza nowożeńców

Foto: archiwum prywatne, Nelly Kamińska nek Nelly Kamińska

Jak co roku wizytówką Dominikany na targach były luksusowe hotele. Tym razem gospodarz stoiska tego kraju – działający pod auspicjami Ministerstwa Turystyki Narodowy Urząd Turystyki Republiki Dominikańskiej – zaprosił pięć sieci: Bahia Principe, Barceló, Be Live, Iberostar i Princess. Zaprezentowały one agentom swoją ofertę podczas konferencji zorganizowanej pierwszego dnia targów.

Giovanni Monsalve, dyrektor ds. sprzedaży sieci Princess Hotels & Resorts, zachwalał szczególnie pakiet dla nowożeńców. – Zapewniamy urządzony i udekorowany stosownie do okoliczności pokój, butelkę szampana na powitanie, a raz w tygodniu koktajl i kolację w romantycznej scenerii na plaży. Wszystko gratis – zapewniał Monsalve. – Jedyne, czego wymagamy, to kopia aktu ślubu zawartego nie wcześniej niż 30 dni przed przyjazdem i rezerwacji pakietu u agenta – dodał. Hotele Princess organizują również śluby, które cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza wśród turystów ze Stanów Zjednoczonych.

Majka Romel, menedżer ds. sprzedaży na Europę Wschodnią karaibskich hoteli Bahia Principe, zapowiedziała wprowadzenie w drugiej połowie 2018 roku programu lojalnościowego dla agentów, który z powodzeniem funkcjonuje już w Stanach Zjednoczonych. W styczniu ruszy on w Europie: najpierw w Niemczech, a w drugiej połowie roku w Polsce. – Agent za każdą rezerwację dostaje punkty, które może wymienić na pobyt w naszym hotelu. To nagroda dla partnerów, którzy są wierni sieci Bahia Principe. Wielu z nich skarżyło się, że brakuje im takiego programu – mówiła Romel.

Jak zapewnia Klára Hálková, szefowa Narodowego Urzędu Turystyki Republiki Dominikańskiej na Europę Środkowo-Wschodnią z siedzibą w Pradze, Dominikana to nie tylko plaże i kurorty. Urząd intensywnie pracuje nad zmianą wizerunku Dominikany jako kierunku wyłącznie wypoczynkowego, promując także inne formy turystyki.

– To naprawdę świetne miejsce na samodzielny wypad z plecakiem. Mamy rezerwaty przyrody i parki narodowe, piękne góry z najwyższym szczytem Karaibów, trzytysięcznikiem Pico Duarte, wodospady czy leżące w depresji słone jezioro Enriquillo, najniżej położone miejsce w Ameryce Środkowej. Zimą przypływają do nas humbaki i wieloryby. Zatoka Samaná to jedyne miejsce na Karaibach, gdzie można obserwować wieloryby w ich naturalnym środowisku – wymieniała Hálková.

Najważniejsze dla Dominikany rynki to Stany Zjednoczone i Kanada, a w Europie: Niemcy, Rosja, Francja i Hiszpania. – Wśród krajów europejskich Polska zajmuje obecnie 6-7 miejsce, co jest świetnym wynikiem. W ciągu ostatnich lat polski rynek bardzo się rozwinął. W 2009 roku, kiedy otwieraliśmy biuro w Pradze, Dominikana gościła zaledwie 4 tysiące turystów z Polski. Szacujemy, że do końca tego roku będzie ich 27 tysięcy, czyli o ponad 20 procent więcej niż w roku 2016 – wyliczała Hálková.

Jej zdaniem to efekt intensywnych działań promocyjnych. – Obecnie trwa kampania zewnętrzna w siedmiu polskich miastach. Regularnie reklamujemy się w sieci i w prasie. Wspomagamy również touroperatorów w ich działaniach marketingowych. W 2018 r. roku jak zwykle będziemy prezentować się na najważniejszych targach, takich jak Tour Salon w Poznaniu, Glob w Katowicach czy TT Warsaw w Warszawie. Planujemy również dużą imprezę dla przedstawicieli sektora MICE oraz szereg akcji dla turystów indywidualnych – zapowiedziała.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Artykuł Sponsorowany
Planujesz podróż? Oszczędzaj na paliwie – 7 sprawdzonych trików
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny