Kilkadziesiąt billboardów promuje Gdańsk i Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom turystycznym Vakantiebeurs w Utrechcie. Oba miasta prezentują również swoją ofertę na samych targach.
– Kampania jest uzupełnieniem promocji obu miast, którą prowadzimy również w Internecie – mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, cytowany w komunikacie ZOPOT-u. Potrwa ona do końca stycznia.
– Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa – podkreśla koordynująca działania outdoor Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.
Podświetlane zdjęcia zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych i przy placach.
Holendrów odwiedzających targi interesuje też, co ma do zaoferowania turystom Wrocław, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy i przedstawicieli branży turystycznej.