Grecka Organizacja Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) określiła wysokość dopłaty do kampanii promocyjnej zaplanowanej na ten rok przez Grupę TUI. GNTO chce współpracować z koncernem, ponieważ podsumowanie akcji za zeszły rok pokazało, że inwestycja się opłaciła. W tym roku TUI dostanie nieco ponad 1,8 miliona euro, a pieniądze będą rozdzielone na poszczególne kraje, w których działa touroperator. Polsce przypadnie 47,6 tysiąca euro, Niemcom – 393,8 tysiąca, najwięcej, bo 458 tysięcy pójdzie zaś do brytyjsko-irlandzkiego oddziału firmy. Kwota, która pozostanie w budżecie, podzielona zostanie między akcje promocyjne w krajach skandynawskich, Belgii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii, Rosji i na Ukrainie. Grupa TUI dołoży do promocji około 3 milionów euro.
Celem promocji ma być utrzymanie liczby turystów, którzy odwiedzili Grecję w 2017 roku. Pieniądze będą wydawane na różne akcje, a ich rodzaj zależeć będzie od specyfiki poszczególnych rynków.