Prezes DER Touristik na Europę Środkową Ingo Burmester informował przed czterema tygodniami o zamiarze przejęcia przez koncern sieci hoteli Sentido należącej do Thomasa Cooka. Teraz potwierdza ten plan.
– DER Touristik chce zapewnić partnerom franczyzowym nową, bezpieczną, biznesową „ojczyznę”. Sentido to silna marka gwarantująca wysoką jakość i zadowolenie klientów – mówi cytowany przez portal branżowy Travel Talk. – Naszym celem jest rozwijanie marki poprzez dodawanie nowych hoteli w różnych regionach na świecie – dodaje.
CZYTAJ TEŻ: TUI przejmuje klientów i hotele Thomasa Cooka
Na razie pod nazwą Sentido działa 46 obiektów. Hotelarze mogą teraz skorzystać z prawa do rozwiązania umowy z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności. Jak wielu z nich zdecyduje się na ofertę złożoną przez DER Touristik, trudno na razie przewidzieć.
– Sprzedaż znanej marki hotelowej Sentido oznacza uratowanie kolejnej części Thomasa Cooka – mówi syndyk masy upadłości tej spółki Julia Kappel-Gnirs. Żeby transakcja doszła do skutku, zgodę na nią musi wydać jeszcze urząd antymonopolowy.