#CroatiaLongDistanceLove, czyli „Chorwacja – miłość na odległość”, to hasło nowej kampanii marketingowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej – organizacji odpowiedzialnej za promocję turystyczną tego kraju.

– W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata – mówi dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie organizacji. – Poprzez codzienną komunikację pod wspólnym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Chorwacja zaprasza przez cały rok

Internauci mogą między innymi wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji, popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać chorwackie legendy.

– Co prawda wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy, są one doskonałym sposobem na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będą również inspiracją do przyszłych podróży – mówi dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

ZOBACZ TAKŻE: Chorwacja musi zainwestować w hotele