Chorwacja w czasach zarazy proponuje miłość na odległość

Zwiedzanie miast, wędrówki w plenerze, rejsy po Adriatyku, gotowanie czy poznawanie chorwackich legend – takie wirtualne atrakcje proponuje Chorwacka Wspólnota Turystyczna w ramach rozpoczętej dziś akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove.

Publikacja: 22.04.2020 15:47

Chorwacja w czasach zarazy proponuje miłość na odległość

Foto: Fot. materiały promocyjne

#CroatiaLongDistanceLove, czyli „Chorwacja – miłość na odległość”, to hasło nowej kampanii marketingowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej – organizacji odpowiedzialnej za promocję turystyczną tego kraju.

– W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata – mówi dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie organizacji. – Poprzez codzienną komunikację pod wspólnym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Chorwacja zaprasza przez cały rok

Internauci mogą między innymi wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji, popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać chorwackie legendy.

– Co prawda wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy, są one doskonałym sposobem na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będą również inspiracją do przyszłych podróży – mówi dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

#CroatiaLongDistanceLove, czyli „Chorwacja – miłość na odległość”, to hasło nowej kampanii marketingowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej – organizacji odpowiedzialnej za promocję turystyczną tego kraju.

– W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata – mówi dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie organizacji. – Poprzez codzienną komunikację pod wspólnym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty – dodaje.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?