Chorwacja w czasach zarazy proponuje miłość na odległość

Zwiedzanie miast, wędrówki w plenerze, rejsy po Adriatyku, gotowanie czy poznawanie chorwackich legend – takie wirtualne atrakcje proponuje Chorwacka Wspólnota Turystyczna w ramach rozpoczętej dziś akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove.

Publikacja: 22.04.2020 15:47

Chorwacja w czasach zarazy proponuje miłość na odległość

Foto: Fot. materiały promocyjne

#CroatiaLongDistanceLove, czyli „Chorwacja – miłość na odległość”, to hasło nowej kampanii marketingowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej – organizacji odpowiedzialnej za promocję turystyczną tego kraju.

– W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata – mówi dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie organizacji. – Poprzez codzienną komunikację pod wspólnym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Chorwacja zaprasza przez cały rok

Internauci mogą między innymi wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji, popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać chorwackie legendy.

– Co prawda wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy, są one doskonałym sposobem na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będą również inspiracją do przyszłych podróży – mówi dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

#CroatiaLongDistanceLove, czyli „Chorwacja – miłość na odległość”, to hasło nowej kampanii marketingowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej – organizacji odpowiedzialnej za promocję turystyczną tego kraju.

– W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata – mówi dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie organizacji. – Poprzez codzienną komunikację pod wspólnym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty – dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku