Nowy projekt „Polska za pół ceny” to połączenie portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów – wyjaśnia SocialTravel w komunikacie. Biura podróży, organizatorzy atrakcji, hotele, restauracje i obiekty sportowe, które przystąpią do akcji, za pośrednictwem SocialTravel.pl mogą oferować swoje produkty i usługi w formie voucherów z 12-miesięcznym terminem ważności. Zachętą do kupna mają być zniżki sięgające nawet 50 procent i promocje typu dwa vouchery w cenie jednego. Dodatkowo przedsiębiorcy mogą udzielać specjalnych zniżek grupom zawodowym bezpośrednio zaangażowanym w walkę z pandemią, na przykład pracownikom służby zdrowia.
Jak mówi prezes SocialTravel Mateusz Sewastynowicz, nie należy dopatrywać się nawiązań do akcji Polskiej Organizacji Turystycznej „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” czy Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej „Poznań za pół ceny”. Te przedsięwzięcia mają inny charakter, odbywają się raz lub dwa razy w roku. Ponadto domena polskazapolceny.pl jest od dawna własnością SocialTravel.
Oprócz platformy firma udostępnia autorskie oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami i voucherami, które między innymi daje możliwość zarobienia dodatkowej prowizji za sprzedaż ofert innych partnerów.
CZYTAJ TEŻ: Poznań za pół ceny przenosi się do internetu
Wedle zamysłu organizatorów akcja ma pomóc przedsiębiorcom utrzymać płynność finansową, a także wesprzeć ich marketingowo.