Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Fot. materiały prasowe

Wiosenna akcja „Poznań za pół ceny”, która odbywa się w stolicy Wielkopolski od 12 lat, odbędzie się i tym razem, tyle że w sieci.

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikatowy program turystyczny i doskonałą jakość usług w okazyjnej cenie, ale przenosimy je w nowy wymiar, czyli do internetu – mówi prezes PLOT Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie. W sieci będzie można wirtualnie spacerować po mieście z przewodnikami i zwiedzać poznańskie muzea, a także kupować usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.

– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu w atrakcyjnej cenie, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.

ZOBACZ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Na stronie akcji poznanzapolceny.pl i jej facebookowym profilu znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, które mogą pomóc poznańskim przedsiębiorcom turystycznym przetrwać kryzys.

Wciąż trwa nabór partnerów z Poznania i okolic. Udział w akcji mogą wziąć przedsiębiorcy oferujący vouchery oraz instytucje i organizacje chcące zaprezentować swoją ofertę online.

PLOT już od ubiegłego miesiąca publikuje na stronie poznan.travel oferty wirtualnego zwiedzania Poznania i okolic oraz katalog lokali oferujących posiłki na wynos lub z dowozem.

Od kilku tygodni w mediach społecznościowych trwa również kampania #CityWillWait (miasto poczeka). To wspólna inicjatywa Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, a od niedawna także Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja i wymiana doświadczeń związanych z obecną sytuacją w turystyce. Poznańska część kampanii odbywa się na Facebooku i Instagramie pod hasłem #PoznanWillWait.

CZYTAJ: Polskie miasta poczekają na turystów

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Betlej: Biura podróży skutecznie walczą o zysk

Wyższe ceny wycieczek i lepsze ceny paliwa oraz walut powodują, że biurom podróży zostaje ...

Prezydenci Polski i Turcji rozmawiali o zwolnieniu turystów z testów na koronawirusa

Prezydent Andrzej Duda rozmawiał dzisiaj w Ankarze o „wypracowaniu rozwiązania ułatwiającego turystom przemieszczanie się”, ...

Okazyjne ceny teraz to brak last minute latem

O ponad jedną trzecią spadły ceny wycieczek na lato w Wielkiej Brytanii. W ten ...

KLM twittuje karty pokładowe

KLM udostępnia dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu poprzez Messengera, Twittera i WeChat ...

Załogi LOT-u i Condora już się zaprzyjaźniają

Czy Condor przyjmie się w grupie LOT-u?

Przejęcie Condora, największego niemieckiego przewoźnika czarterowego, przez Polską Grupę Lotniczą poruszyło branżę. Takiej konsolidacji ...

Grecka branża turystyczna w Brukseli przeciw podatkom

O gospodarczym znaczeniu turystyki dla Grecji i o problemach, które ograniczają rozwój tego sektora ...