Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Fot. materiały prasowe

Wiosenna akcja „Poznań za pół ceny”, która odbywa się w stolicy Wielkopolski od 12 lat, odbędzie się i tym razem, tyle że w sieci.

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikatowy program turystyczny i doskonałą jakość usług w okazyjnej cenie, ale przenosimy je w nowy wymiar, czyli do internetu – mówi prezes PLOT Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie. W sieci będzie można wirtualnie spacerować po mieście z przewodnikami i zwiedzać poznańskie muzea, a także kupować usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.

– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu w atrakcyjnej cenie, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.

ZOBACZ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Na stronie akcji poznanzapolceny.pl i jej facebookowym profilu znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, które mogą pomóc poznańskim przedsiębiorcom turystycznym przetrwać kryzys.

Wciąż trwa nabór partnerów z Poznania i okolic. Udział w akcji mogą wziąć przedsiębiorcy oferujący vouchery oraz instytucje i organizacje chcące zaprezentować swoją ofertę online.

PLOT już od ubiegłego miesiąca publikuje na stronie poznan.travel oferty wirtualnego zwiedzania Poznania i okolic oraz katalog lokali oferujących posiłki na wynos lub z dowozem.

Od kilku tygodni w mediach społecznościowych trwa również kampania #CityWillWait (miasto poczeka). To wspólna inicjatywa Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, a od niedawna także Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja i wymiana doświadczeń związanych z obecną sytuacją w turystyce. Poznańska część kampanii odbywa się na Facebooku i Instagramie pod hasłem #PoznanWillWait.

CZYTAJ: Polskie miasta poczekają na turystów

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Remont w Bezledach, utrudnienia dla autobusów

Na polsko-rosyjskim drogowym przejściu granicznym w Bezledach rozpoczyna się dziś budowa terminala odpraw dla ...

IGHP ma nowego dyrektora w Wielkopolsce

Dyrektor hotelu Mercure Poznań Centrum Marcin Procajło został dziś dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa ...

Nowe zwolnienie z ZUS dla turystyki – kogo obejmie i kiedy?

W przyszłym tygodniu do laski marszałkowskiej trafi poselski projekt ustawy, dzięki któremu grupy pracowników ...

Rząd rozpatrzy projekt ustawy turystycznej

W poniedziałek rząd zajmie się projektem ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. ...

Moskwa walczy ze śniegiem

Trwa paraliż komunikacyjny w Moskwie spowodowany intensywnymi opadami śniegu. Stolicę Rosji oczyszcza ponad 70 ...

Niki wraca do Nikiego Laudy

Były mistrz świata wyścigów Formuły I przejmie linię lotniczą Niki, którą założył 24 lata ...