Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.
„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.
– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikatowy program turystyczny i doskonałą jakość usług w okazyjnej cenie, ale przenosimy je w nowy wymiar, czyli do internetu – mówi prezes PLOT Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie. W sieci będzie można wirtualnie spacerować po mieście z przewodnikami i zwiedzać poznańskie muzea, a także kupować usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.
– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu w atrakcyjnej cenie, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.
ZOBACZ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery