Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Wiosenna akcja „Poznań za pół ceny”, która odbywa się w stolicy Wielkopolski od 12 lat, odbędzie się i tym razem, tyle że w sieci.

Publikacja: 24.04.2020 18:47

Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Foto: Fot. materiały prasowe

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikatowy program turystyczny i doskonałą jakość usług w okazyjnej cenie, ale przenosimy je w nowy wymiar, czyli do internetu – mówi prezes PLOT Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie. W sieci będzie można wirtualnie spacerować po mieście z przewodnikami i zwiedzać poznańskie muzea, a także kupować usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.

– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu w atrakcyjnej cenie, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.

ZOBACZ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Na stronie akcji poznanzapolceny.pl i jej facebookowym profilu znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, które mogą pomóc poznańskim przedsiębiorcom turystycznym przetrwać kryzys.

Wciąż trwa nabór partnerów z Poznania i okolic. Udział w akcji mogą wziąć przedsiębiorcy oferujący vouchery oraz instytucje i organizacje chcące zaprezentować swoją ofertę online.

PLOT już od ubiegłego miesiąca publikuje na stronie poznan.travel oferty wirtualnego zwiedzania Poznania i okolic oraz katalog lokali oferujących posiłki na wynos lub z dowozem.

Od kilku tygodni w mediach społecznościowych trwa również kampania #CityWillWait (miasto poczeka). To wspólna inicjatywa Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, a od niedawna także Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja i wymiana doświadczeń związanych z obecną sytuacją w turystyce. Poznańska część kampanii odbywa się na Facebooku i Instagramie pod hasłem #PoznanWillWait.

CZYTAJ: Polskie miasta poczekają na turystów

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku