Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Wiosenna akcja „Poznań za pół ceny”, która odbywa się w stolicy Wielkopolski od 12 lat, odbędzie się i tym razem, tyle że w sieci.

Publikacja: 24.04.2020 18:47

Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Foto: Fot. materiały prasowe

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikatowy program turystyczny i doskonałą jakość usług w okazyjnej cenie, ale przenosimy je w nowy wymiar, czyli do internetu – mówi prezes PLOT Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie. W sieci będzie można wirtualnie spacerować po mieście z przewodnikami i zwiedzać poznańskie muzea, a także kupować usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.

– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu w atrakcyjnej cenie, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.

ZOBACZ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Na stronie akcji poznanzapolceny.pl i jej facebookowym profilu znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, które mogą pomóc poznańskim przedsiębiorcom turystycznym przetrwać kryzys.

Wciąż trwa nabór partnerów z Poznania i okolic. Udział w akcji mogą wziąć przedsiębiorcy oferujący vouchery oraz instytucje i organizacje chcące zaprezentować swoją ofertę online.

PLOT już od ubiegłego miesiąca publikuje na stronie poznan.travel oferty wirtualnego zwiedzania Poznania i okolic oraz katalog lokali oferujących posiłki na wynos lub z dowozem.

Od kilku tygodni w mediach społecznościowych trwa również kampania #CityWillWait (miasto poczeka). To wspólna inicjatywa Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, a od niedawna także Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja i wymiana doświadczeń związanych z obecną sytuacją w turystyce. Poznańska część kampanii odbywa się na Facebooku i Instagramie pod hasłem #PoznanWillWait.

CZYTAJ: Polskie miasta poczekają na turystów

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty