Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Fot. materiały prasowe

Wiosenna akcja „Poznań za pół ceny”, która odbywa się w stolicy Wielkopolski od 12 lat, odbędzie się i tym razem, tyle że w sieci.

Akcja „Poznań za pół ceny”, organizowana od 12 lat przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną, odbędzie się pomimo ograniczeń – informuje PLOT w komunikacie. Jej trzynasta, tym razem z konieczności wirtualna odsłona potrwa ponad tydzień, od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wsparcie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid-19.

„Poznań za pół ceny” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych Poznania – czytamy w komunikacie. W ciągu dwóch dni akcji turyści kupują nawet 100 tysięcy usług turystycznych za połowę ceny, między innymi biletów wstępu, noclegów w hotelach i posiłków w restauracjach.

– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikatowy program turystyczny i doskonałą jakość usług w okazyjnej cenie, ale przenosimy je w nowy wymiar, czyli do internetu – mówi prezes PLOT Jan Mazurczak, cytowany w komunikacie. W sieci będzie można wirtualnie spacerować po mieście z przewodnikami i zwiedzać poznańskie muzea, a także kupować usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.

– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu w atrakcyjnej cenie, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.

ZOBACZ TEŻ: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Na stronie akcji poznanzapolceny.pl i jej facebookowym profilu znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, które mogą pomóc poznańskim przedsiębiorcom turystycznym przetrwać kryzys.

Wciąż trwa nabór partnerów z Poznania i okolic. Udział w akcji mogą wziąć przedsiębiorcy oferujący vouchery oraz instytucje i organizacje chcące zaprezentować swoją ofertę online.

PLOT już od ubiegłego miesiąca publikuje na stronie poznan.travel oferty wirtualnego zwiedzania Poznania i okolic oraz katalog lokali oferujących posiłki na wynos lub z dowozem.

Od kilku tygodni w mediach społecznościowych trwa również kampania #CityWillWait (miasto poczeka). To wspólna inicjatywa Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, a od niedawna także Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja i wymiana doświadczeń związanych z obecną sytuacją w turystyce. Poznańska część kampanii odbywa się na Facebooku i Instagramie pod hasłem #PoznanWillWait.

CZYTAJ: Polskie miasta poczekają na turystów

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Amsterdam droższy dla turystów

3 euro od osoby za noc muszą płacić dodatkowo turyści, odwiedzający Amsterdam. Nowe stawki ...

Kolejarze chcą zostać hotelarzami

Spółki kolejowe zbudują hotele, apartamentowce i biurowce – zapowiada wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel. Dodaje, ...

Thomas Cook testuje różnicowanie cen ofert w zależności od miejsca sprzedaży

30 – 40 procent wyjazdów z oferty brytyjskiego Thomasa Cooka jest tańszych w internecie ...

Za rok wakacje w Grecji będą droższe?

Na 32 wyspach greckich od 1 stycznia 2018 roku będzie obowiązywać wyższa stawka VAT-u, ...

Grecja przedłuża ograniczenia dla podróżnych z zagranicy

Grecja przedłużyła obostrzenia dotyczące lotów krajowych i z zagranicy. W wypadku tych drugich będą ...

Lasek: Będzie nowe otwarcie w turystyce

Stworzenie nowej strategii rozwoju turystyki, negocjowanie pieniędzy na turystykę w Brukseli, powołanie domu marek ...