Odpoczywaj w Polsce – ruszyła kampania promocyjna

Podczas dwumiesięcznej kampanii promocyjnej „Odpoczywaj w Polsce” swoją ofertę turystyczną zaprezentują w telewizji i internecie wszystkie regiony Polski.

Publikacja: 10.06.2020 14:14

Odpoczywaj w Polsce – ruszyła kampania promocyjna

Foto: Fot. materiały promocyjne

Z badań zleconych przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że 87 procent Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go w Polsce – pisze POT w komunikacie. 34 procent ankietowanych chce wybrać się w góry, 27 procent nad morze, a 16 procent nad jezioro.

Aby wesprzeć odradzającą się po pandemii turystykę krajową, POT przez osiem tygodni zachęcać będzie do podróżowania po Polsce w kampanii pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce”, przygotowanej wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Akcja ruszyła 6 czerwca.

CZYTAJ TEŻ: POT nawołuje do akcji „Zmień termin, nie odwołuj”

Na potrzeby kampanii POT stworzyła stronę odpoczywajwpolsce.pl, która prezentuje krajową ofertę turystyczną. – Zależy nam, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie. – Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu „Polska marka turystyczna” oraz laureatów konkursu „EDEN – European Destination of Excellence” i „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Zachęcamy także do odwiedzania miejsc z listy światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych – wylicza prezes.

Przez osiem weekendów województwa będą prezentować się w magazynie śniadaniowym TVP2 „Pytanie na śniadanie” w cyklu „PnŚ na lato – odpoczywaj w Polsce”. Miejsca, o których będzie mowa, wybrały regionalne organizacje turystyczne. „Pytanie na śniadanie” w weekendy ogląda ponad pół miliona widzów.

ZOBACZ TAKŻE: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Spoty zachęcające do wejścia na stronę odpoczywajwpolsce.pl wyświetlać będą główne i tematyczne kanały TVP oraz Polsat i Polsat News. Podczas całej akcji zostaną one obejrzane szacunkowo 160 milionów razy.

Akcja będzie również reklamowana w internecie, a także w pociągach PKP Intercity. – Wierzymy, że potencjał turystyczny Polski jest ogromny i cały czas nie w pełni wykorzystany. Dzięki współpracy PKP Intercity i Polskiej Organizacji Turystycznej odkrywanie uroków polskich regionów staje się jeszcze łatwiejsze – mówi prezes PKP Intercity Marek Chraniuk. – Już teraz naszymi pociągami można szybko, bezpiecznie i komfortowo dotrzeć do atrakcyjnych turystycznie miejsc, zarówno do największych miast, jak i niewielkich, ale wyjątkowych miasteczek – dodaje.

Z badań zleconych przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że 87 procent Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go w Polsce – pisze POT w komunikacie. 34 procent ankietowanych chce wybrać się w góry, 27 procent nad morze, a 16 procent nad jezioro.

Aby wesprzeć odradzającą się po pandemii turystykę krajową, POT przez osiem tygodni zachęcać będzie do podróżowania po Polsce w kampanii pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce”, przygotowanej wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Akcja ruszyła 6 czerwca.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?