Odpoczywaj w Polsce – ruszyła kampania promocyjna

Podczas dwumiesięcznej kampanii promocyjnej „Odpoczywaj w Polsce” swoją ofertę turystyczną zaprezentują w telewizji i internecie wszystkie regiony Polski.

Publikacja: 10.06.2020 14:14

Odpoczywaj w Polsce – ruszyła kampania promocyjna

Foto: Fot. materiały promocyjne

Z badań zleconych przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że 87 procent Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go w Polsce – pisze POT w komunikacie. 34 procent ankietowanych chce wybrać się w góry, 27 procent nad morze, a 16 procent nad jezioro.

Aby wesprzeć odradzającą się po pandemii turystykę krajową, POT przez osiem tygodni zachęcać będzie do podróżowania po Polsce w kampanii pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce”, przygotowanej wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Akcja ruszyła 6 czerwca.

CZYTAJ TEŻ: POT nawołuje do akcji „Zmień termin, nie odwołuj”

Na potrzeby kampanii POT stworzyła stronę odpoczywajwpolsce.pl, która prezentuje krajową ofertę turystyczną. – Zależy nam, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie. – Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu „Polska marka turystyczna” oraz laureatów konkursu „EDEN – European Destination of Excellence” i „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Zachęcamy także do odwiedzania miejsc z listy światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych – wylicza prezes.

Przez osiem weekendów województwa będą prezentować się w magazynie śniadaniowym TVP2 „Pytanie na śniadanie” w cyklu „PnŚ na lato – odpoczywaj w Polsce”. Miejsca, o których będzie mowa, wybrały regionalne organizacje turystyczne. „Pytanie na śniadanie” w weekendy ogląda ponad pół miliona widzów.

ZOBACZ TAKŻE: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Spoty zachęcające do wejścia na stronę odpoczywajwpolsce.pl wyświetlać będą główne i tematyczne kanały TVP oraz Polsat i Polsat News. Podczas całej akcji zostaną one obejrzane szacunkowo 160 milionów razy.

Akcja będzie również reklamowana w internecie, a także w pociągach PKP Intercity. – Wierzymy, że potencjał turystyczny Polski jest ogromny i cały czas nie w pełni wykorzystany. Dzięki współpracy PKP Intercity i Polskiej Organizacji Turystycznej odkrywanie uroków polskich regionów staje się jeszcze łatwiejsze – mówi prezes PKP Intercity Marek Chraniuk. – Już teraz naszymi pociągami można szybko, bezpiecznie i komfortowo dotrzeć do atrakcyjnych turystycznie miejsc, zarówno do największych miast, jak i niewielkich, ale wyjątkowych miasteczek – dodaje.

Z badań zleconych przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że 87 procent Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go w Polsce – pisze POT w komunikacie. 34 procent ankietowanych chce wybrać się w góry, 27 procent nad morze, a 16 procent nad jezioro.

Aby wesprzeć odradzającą się po pandemii turystykę krajową, POT przez osiem tygodni zachęcać będzie do podróżowania po Polsce w kampanii pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce”, przygotowanej wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Akcja ruszyła 6 czerwca.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku