Koronawirus przenosi Germany Travel Mart do sieci

Niemieckie warsztaty turystyki przyjazdowej Germany Travel Mart, zaplanowane na koniec kwietnia, z powodu epidemii już drugi raz odbędą się przez internet.

Publikacja: 06.11.2020 10:27

Koronawirus przenosi Germany Travel Mart do sieci

Foto: Fot. DZT

Przyszłoroczne Germany Travel Mart, największe warsztaty turystyki przyjazdowej w Niemczech, odbędą się online – zawiadamiają w komunikacie ich organizatorzy, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) i Organizacja Turystyczna Meklemburgii-Pomorza Przedniego (TMV). Warsztaty potrwają od 27 do 29 kwietnia. Ich ubiegłoroczna odsłona również miała taką formę.

– Realizacja GTM 2020 w przestrzeni wirtualnej była środkiem pozwalającym naszym partnerom z niemieckiej branży turystycznej pozostać w kontakcie z międzynarodowymi z nabywcami wkrótce po wybuchu pandemii koronawirusa – mówi prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – Odzew ze wszystkich stron był pozytywny, jednak jesteśmy świadomi znaczenia kontaktów osobistych w biznesie. Podczas pandemii koncentrujemy się na formatach hybrydowych lub wirtualnych substytutach tam, gdzie to możliwe – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: ITB 2021 tylko w sieci

– Meklemburgia-Pomorze Przednie intensywnie przygotowywała się do GTM i najchętniej powitałaby świat turystyczny w najpopularniejszym miejscu wypoczynku w Niemczech. Jednak koronawirus już drugi raz pokrzyżował nam plany. Ubolewamy nad tym i jednocześnie cieszymy się, że już na wczesnym etapie udało się znaleźć dobre rozwiązanie w bliskim partnerstwie z DZT. Meklemburgia-Pomorze Przednie spełni swoją rolę jako kraj partnerski również na wirtualnym GTM 2021 – zapowiada prezes TMV Tobias Woitendorf.

Podczas ubiegłorocznych GTM 450 przedstawicieli branży turystycznej z 49 krajów skorzystało z platformy internetowej stworzonej przez DZT, aby poznać ofertę 250 niemieckich biur podróży, regionalnych organizacji turystycznych, firm z branż hotelarskiej, transportowej i rekreacyjnej, oraz przeprowadzić rozmowy biznesowe. W sumie odbyło się ponad 5,7 tysiąca takich spotkań online. Odbyły się też dyskusje i webinaria poświęcone stanowi niemieckiej turystyki przyjazdowej, najnowszym trendom i produktom turystycznym, trwającym i planowanym kampaniom marketingowym DZT.

ZOBACZ TAKŻE: Niemcy: Mamy najlepszy wizerunek na świecie

Większość, bo 90 procent, uczestników GTM przyznała w ankiecie, że jest zadowolona z warsztatów. 83 procent ankietowanych stwierdziło, że GTM są dobrą platformą do zawierania umów biznesowych. 92 procent nawiązało dzięki GTM nowe kontakty biznesowe.

Przyszłoroczne Germany Travel Mart, największe warsztaty turystyki przyjazdowej w Niemczech, odbędą się online – zawiadamiają w komunikacie ich organizatorzy, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) i Organizacja Turystyczna Meklemburgii-Pomorza Przedniego (TMV). Warsztaty potrwają od 27 do 29 kwietnia. Ich ubiegłoroczna odsłona również miała taką formę.

– Realizacja GTM 2020 w przestrzeni wirtualnej była środkiem pozwalającym naszym partnerom z niemieckiej branży turystycznej pozostać w kontakcie z międzynarodowymi z nabywcami wkrótce po wybuchu pandemii koronawirusa – mówi prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – Odzew ze wszystkich stron był pozytywny, jednak jesteśmy świadomi znaczenia kontaktów osobistych w biznesie. Podczas pandemii koncentrujemy się na formatach hybrydowych lub wirtualnych substytutach tam, gdzie to możliwe – dodaje.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?