To już drugie odwołane ITB, które nie odbędą się z udziałem publiczności w Berlinie i pierwsze przeniesione do sieci.
Od 1966 roku branża turystyczna spotyka się osobiście każdego roku w marcu w Berlinie – wielu z Was zna to jak własną kieszeń, ma niezliczone wspomnienia z corocznego „spotkania klasowego” branży turystycznej i korzysta z nawiązanych relacji biznesowych tam. Dlatego już teraz dotrzymujemy naszej obietnicy, że pozostaniemy Twoją platformą nr 1 dla udanego biznesu, nowych i ustalonych kontaktów, inspiracji i interakcji – czytamy w komunikacie.
Udział w konferencjach, wykładach i spotkaniach B2B będzie można rezerwować od 16 listopada. Po szczegółowe informacje o pakietach wystawców Messe Berlin odsyła do kolejnych komunikatów na swojej stronie internetowej. Na razie podaje ogólny plan targów, co zamierza zaproponować:
Cztery dni B2B, od wtorku 9 marca do piątku 12 marca 2021 roku,
Trzy kluczowe oferty: treści, biznes, sieci