International Tourism Group to inicjatywa kilku agencji marketingowych z sześciu europejskich krajów - donosi portal Travel Daily Media. Celem ekspertów, którzy zajmowali się w swojej karierze tworzeniem strategii wyjścia z kryzysu dla ponad 100 klientów z branży turystycznej (kierunki i firmy), jest pomoc przy odbudowie turystyki zagranicznej. Chcą to osiągnąć, realizując innowacyjne kampanie na bazie danych z poszczególnych rynków, do których dostęp mają tylko oni.

Jak mówi prezes firmy ITG Gaël de la Porte du Theil, covid był katalizatorem istotnych zmian w europejskim marketingu turystycznego. Guy Chambers, wiceprezes ITG, dodaje, że wydarzenia z dwóch ostatnich lat tylko przyspieszyły rozwój tego, co już wcześniej można było zaobserwować – nowe kanały dystrybucji, dużo większe wykorzystanie internetu i szybko zmieniającą się technologię.

Grupa zamierza działać zarówno poprzez public relations, jak i typową reklamę. Zapowiada realizację kampanii promocyjnych, chce też reprezentować przed szeroką publicznością klientów z segmentu turystyki. Oferuje im wyjątkowy zestaw działań, własną platformę analityczną, dzięki której można między innymi określić profil odbiorcy, większe zaangażowanie agentów turystycznych, system lojalnościowy i szkoleniowy, własne narzędzie do organizowania warsztatów i wydarzeń przez internet, a także specjalne miejsce, w którym będą mogły promować się kierunki turystyczne.