Siedem milionów pasażerów w Kraków Airport

Pasażerom zrobiono wspólne zdjęcie
Pasażerom zrobiono wspólne zdjęcie
Materiały prasowe

Pierwszy raz w historii krakowskiego lotniska obsłużyło ono siedem milionów pasażerów w ciągu roku. To także pierwszy raz kiedy wynik taki osiągnęło inne lotnisko niż warszawskie.

Siedmiomilionowym podróżującym był obywatel Niemiec o imieniu Elmar, który przyleciał z żoną Katarzyną z Zurychu liniami lotniczymi Swiss.

Pasażera powitał prezes Kraków Airport Radosław Włoszek. – Siedmiomilionowy pasażer to symbol naszego sukcesu – pracowników i służb lotniska, ich wytrwałej codziennej pracy. To także zasługa atrakcyjnego dla biznesu i turystyki Krakowa i Małopolski. Przed nami kolejne wyzwania, konsekwentny rozwój siatki połączeń i wdrożenie planu generalnego z budową nowej drogi startowej, rozbudową terminala pasażerskiego i terminala cargo. Konsekwencją tej inwestycji będzie powstanie ponad 10 tysięcy miejsc pracy i dalszy rozwój gospodarki Krakowa i całego regionu – mówił, jak czytamy w komunikacie lotniska.

Siedmiomilionowemu pasażerowi wręczono w prezencie walizkę i smartwatch. Innych pasażerów częstowano słodyczami. Wszyscy pasażerowie w terminalu zostali zaproszeni do wspólnego zdjęcia #PROSTOzKRAKOWA.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Niemiecki TUI podnosi progi sprzedażowe

O 50 tysięcy euro muszą zwiększyć niemieccy agenci sprzedaż wycieczek z TUI, żeby utrzymać ...

Wina włoskie — dlaczego są tak popularne?

Włochy to jeden z największych światowych producentów wina. Duże zróżnicowanie klimatyczne sprzyja produkcji zarówno ...

Wrocław ugości brytyjskie biura podróży

W tym roku konferencja brytyjskiej organizacji branżowej Aito odbędzie się we Wrocławiu. Dla miasta ...

Traveldata: Słaby złoty osłabia biura podróży

Po kilku tygodniach, kiedy to Grecja przewodziła kierunkom, które podrożały najbardziej, licząc rok do ...

Na wakacje w roku szkolnym, żeby było taniej

Prawie połowa rodziców w Wielkiej Brytanii zabiera dzieci na wakacje w trakcie roku szkolnego. ...

NIK: Promocja świętokrzyskich gmin kuleje

Brak planów i strategii promocyjnych, schematyzm i doraźność działań oraz nieumiejętność oceny efektów tych ...