Lotnisko Chopina ma nowego rzecznika

Fot. materiały prasowe

Nowym rzecznikiem prasowym Lotniska Chopina i Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, właściciela warszawskiego portu oraz lotnisk w Radomiu i Zielonej Górze, a także udziałowca innych portów regionalnych, został Andrzej Klewiado.

Andrzej Klewiado zastąpił na stanowisku rzecznika Piotra Rudzkiego, który pozostaje w zespole komunikacji Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” (PPL) – dowiadujemy się z komunikatu prasowego.

Andrzej Klewiado jest byłym dziennikarzem radiowym i telewizyjnym. Pracował między innymi w Programie Pierwszym Polskiego Radia, TVP i TVN24. Od ponad pięciu lat jest związany z PPL. Dotychczas był zatrudniony w biurze marketingu i PR, gdzie zajmował się komunikacją wewnętrzną i relacjami z mediami.

CZYTAJ TEŻ: Zmiana prezesa PPL: Wojtera za Szpikowskiego

Jako rzecznik prasowy będzie odpowiadał za kontakty z dziennikarzami w tematach dotyczących PPL, Lotniska Chopina i portów lotniczych w Radomiu i Zielonej Górze.

Prywatnie miłośnik lotnictwa, fotografii i dalekich podróży.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Friedrich Joussen

Prezes Grupy TUI: Turystyka otworzy się w kilku etapach

Prezes Grupy TUI Friedrich Joussen pisze w liście do pracowników, że uruchamianie turystyki po ...

Nowa minister ma ratować izraelską turystykę

Orit Farkash-Hacohen, dotychczas minister ds. strategicznych, została nową szefową resortu izraelskiej turystyki. Jej najważniejszym ...

Pasażerowie wolą kanapki pakowane hermetycznie

Linie lotnicze i lotniska należą do branż najbardziej narażonych na negatywne skutki koronawirusa. Może ...

Rząd Hiszpanii szykuje pomoc po upadku Cooka

300 milionów euro wyniesie wartość rządowej pomocy dla hiszpańskiej branży turystycznej. Pakiet dla przedsiębiorców ...

Turyści odkrywają nowe kierunki w Grecji

Wyspa Skiatos i miejscowości Adamas, Naksos, Skopelos i Naousa to pięć miejsc, które pierwszy ...

Luc Gesvret

Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Za kilka lat milenialsi i pokolenie Z będą dla sieci hotelowych główną grupą gości. Ich oczekiwania ...