Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

POT

Znana piosenkarka polska, Czeszka z pochodzenia, Ewa Farna namawia rodaków do odwiedzania w weekendy polskich miast. Kampanię „Polsko očima Ewy Farné” zainicjowała Polska Organizacja Turystyczna

W ramach kampanii organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Ewa Farna publikuje na swoich czeskojęzycznych profilach w mediach społecznościowych zdjęcia z polskich miast i dzieli się osobistymi refleksjami na ich temat. Chodzi o Warszawę, Kraków i Wrocław, które „są bliskie jej sercu”. Artystka zaprezentuje ich zabytki, historię i gastronomię, „bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach”.

– Te same materiały będą się również pojawiały od 20 lipca na czeskim facebook’u POT-u i na naszej czeskiej stronie polsko.travel – wyjaśnia rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

Jednocześnie POT będzie zamieszczał od 20 lipca banery na najczęściej odwiedzanych czeskich portalach – celem będzie przekierowanie czytelników na stronę polsko.travel.

– Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. – Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w mediach społecznościowych. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj.

– W Warszawie żyłam ponad rok a w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo – mówi cytowana w komunikacie POT-u Farna. – Widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione miejsca, o których chętnie Czechom opowiem. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Z kolei do Wrocławia mam olbrzymi sentyment, uwielbiam jego rozmieszczone w różnych miejscach krasnale.

Dlaczego kampania w Czechach? – W większości krajów to właśnie rynki ościenne dostarczają największą liczbę przyjazdów turystycznych. Polska Organizacja Turystyczna zamierza zintensyfikować działania na rynku czeskim. Zamierzamy promować przede wszystkim przyjazdy do Polski w formule city-break. Stąd wybór trzech polskich miast – wyjaśnia Cendrowski.

Mogą Ci się również spodobać

MT Targi Polska z godłem „Teraz Polska”

Firma MT Targi Polska, organizująca m.in. targi turystyczne Lato i TT Warsaw, dołączyła do ...

Gryglak na czele 7islands, Głowa pakietuje dynamicznie

Artur Gryglak, kierownik działu operacji w biurze podróży 7islands, awansował na prezesa tej spółki. ...

Egipt: zamach w Gizie na turystów

Trzy osoby zginęły, a 11 zostało rannych w zamachu na turystów niedaleko Kairu. W ...

Targi TT Warsaw bogate w nowości

Przyjadą z dalekich krajów, jak Chile, Madagaskar czy Etiopia. Ale też z bliskich – ...

Brytyjski TUI: Najpierw voucher, potem gotówka

Brytyjskie biuro podróży należące do koncernu TUI zmieniło zasady rozliczeń z klientami, którym z ...

Węgry otwierają dzisiaj granicę z Chorwacją

Węgry i Chorwacja zniosą ograniczenia w przekraczaniu granicy między tymi państwami od piątku – ...