Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Znana piosenkarka polska, Czeszka z pochodzenia, Ewa Farna namawia rodaków do odwiedzania w weekendy polskich miast. Kampanię „Polsko očima Ewy Farné” zainicjowała Polska Organizacja Turystyczna

Publikacja: 13.07.2018 10:02

Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Foto: POT

W ramach kampanii organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Ewa Farna publikuje na swoich czeskojęzycznych profilach w mediach społecznościowych zdjęcia z polskich miast i dzieli się osobistymi refleksjami na ich temat. Chodzi o Warszawę, Kraków i Wrocław, które „są bliskie jej sercu”. Artystka zaprezentuje ich zabytki, historię i gastronomię, „bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach”.

– Te same materiały będą się również pojawiały od 20 lipca na czeskim facebook’u POT-u i na naszej czeskiej stronie polsko.travel – wyjaśnia rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

Jednocześnie POT będzie zamieszczał od 20 lipca banery na najczęściej odwiedzanych czeskich portalach – celem będzie przekierowanie czytelników na stronę polsko.travel.

– Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. – Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w mediach społecznościowych. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj.

– W Warszawie żyłam ponad rok a w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo – mówi cytowana w komunikacie POT-u Farna. – Widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione miejsca, o których chętnie Czechom opowiem. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Z kolei do Wrocławia mam olbrzymi sentyment, uwielbiam jego rozmieszczone w różnych miejscach krasnale.

Dlaczego kampania w Czechach? – W większości krajów to właśnie rynki ościenne dostarczają największą liczbę przyjazdów turystycznych. Polska Organizacja Turystyczna zamierza zintensyfikować działania na rynku czeskim. Zamierzamy promować przede wszystkim przyjazdy do Polski w formule city-break. Stąd wybór trzech polskich miast – wyjaśnia Cendrowski.

W ramach kampanii organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Ewa Farna publikuje na swoich czeskojęzycznych profilach w mediach społecznościowych zdjęcia z polskich miast i dzieli się osobistymi refleksjami na ich temat. Chodzi o Warszawę, Kraków i Wrocław, które „są bliskie jej sercu”. Artystka zaprezentuje ich zabytki, historię i gastronomię, „bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach”.

– Te same materiały będą się również pojawiały od 20 lipca na czeskim facebook’u POT-u i na naszej czeskiej stronie polsko.travel – wyjaśnia rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku