Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

POT

Znana piosenkarka polska, Czeszka z pochodzenia, Ewa Farna namawia rodaków do odwiedzania w weekendy polskich miast. Kampanię „Polsko očima Ewy Farné” zainicjowała Polska Organizacja Turystyczna

W ramach kampanii organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Ewa Farna publikuje na swoich czeskojęzycznych profilach w mediach społecznościowych zdjęcia z polskich miast i dzieli się osobistymi refleksjami na ich temat. Chodzi o Warszawę, Kraków i Wrocław, które „są bliskie jej sercu”. Artystka zaprezentuje ich zabytki, historię i gastronomię, „bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach”.

– Te same materiały będą się również pojawiały od 20 lipca na czeskim facebook’u POT-u i na naszej czeskiej stronie polsko.travel – wyjaśnia rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

Jednocześnie POT będzie zamieszczał od 20 lipca banery na najczęściej odwiedzanych czeskich portalach – celem będzie przekierowanie czytelników na stronę polsko.travel.

– Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. – Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w mediach społecznościowych. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj.

– W Warszawie żyłam ponad rok a w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo – mówi cytowana w komunikacie POT-u Farna. – Widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione miejsca, o których chętnie Czechom opowiem. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Z kolei do Wrocławia mam olbrzymi sentyment, uwielbiam jego rozmieszczone w różnych miejscach krasnale.

Dlaczego kampania w Czechach? – W większości krajów to właśnie rynki ościenne dostarczają największą liczbę przyjazdów turystycznych. Polska Organizacja Turystyczna zamierza zintensyfikować działania na rynku czeskim. Zamierzamy promować przede wszystkim przyjazdy do Polski w formule city-break. Stąd wybór trzech polskich miast – wyjaśnia Cendrowski.

Mogą Ci się również spodobać

Turyści w Zakopanem szukają usług z wyższej półki

W zeszłym roku Zakopane odwiedził co dziesiąty turysta (11,3 procent) z 16,8 miliona turystów ...

Guest experience to sposób, żeby wygrać z konkurencją

Śledzimy opinie gości w internecie, rozmawiamy z nimi w hotelu, notujemy co lubią, a ...

Thomas Cook: Ten rok bez Travel Connexion

Travel Connexion to targi turystyczne, które niemiecki Thomas Cook organizował rokrocznie we Frankfurcie dla ...

Novaturas tracił w 2019 roku klientów i zyski

Zaostrzona konkurencja i zmian zachowań klientów to przyczyny dużo słabszych wyników turystycznej Grupy Novaturas ...

Hotele Focus na plusie

Przychody wyniosły 54,2 miliona złotych netto, o ponad 22 procent więcej niż rok wcześniej ...

DRV: Nie ma powodu, by zwracać pieniądze za Egipt

Klienci, którzy kupili wycieczkę do Egiptu, nie mają prawnych podstaw, by domagać się teraz ...