Polski start-up rozkręca akcję „Polska za pół ceny”

Fot. materiały prasowe

Polski start-up SocialTravel pośredniczący w sprzedaży wycieczek i atrakcji udostępnił swoją platformę przedsiębiorcom turystycznym, którzy w czasach pandemii ratują biznesy, sprzedając usługi w formie voucherów.

Nowy projekt „Polska za pół ceny” to połączenie portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów – wyjaśnia SocialTravel w komunikacie. Biura podróży, organizatorzy atrakcji, hotele, restauracje i obiekty sportowe, które przystąpią do akcji, za pośrednictwem SocialTravel.pl mogą oferować swoje produkty i usługi w formie voucherów z 12-miesięcznym terminem ważności. Zachętą do kupna mają być zniżki sięgające nawet 50 procent i promocje typu dwa vouchery w cenie jednego. Dodatkowo przedsiębiorcy mogą udzielać specjalnych zniżek grupom zawodowym bezpośrednio zaangażowanym w walkę z pandemią, na przykład pracownikom służby zdrowia.

Jak mówi prezes SocialTravel Mateusz Sewastynowicz, nie należy dopatrywać się nawiązań do akcji Polskiej Organizacji Turystycznej „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” czy Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej „Poznań za pół ceny”. Te przedsięwzięcia mają inny charakter, odbywają się raz lub dwa razy w roku. Ponadto domena polskazapolceny.pl jest od dawna własnością SocialTravel.

Oprócz platformy firma udostępnia autorskie oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami i voucherami, które między innymi daje możliwość zarobienia dodatkowej prowizji za sprzedaż ofert innych partnerów.

CZYTAJ TEŻ: Poznań za pół ceny przenosi się do internetu

Wedle zamysłu organizatorów akcja ma pomóc przedsiębiorcom utrzymać płynność finansową, a także wesprzeć ich marketingowo.

– Za udział w akcji nie pobieramy żadnych opłat, zależy nam na reanimacji rynku w czasie ograniczeń w ruchu turystycznym – zapewnia Mateusz Sewastynowicz. Firmy muszą jedynie pokryć koszty płatności elektronicznych. – Liczymy na pozyskanie patronatu organizacji turystycznych i instytucji rządowych, a także mediów i influencerów, co znacząco zwiększyłoby zasięg przedsięwzięcia i tym samym realnie pomogło setkom firm w całej Polsce – podkreśla prezes.

SocialTravel zapewnia, że każda firma, która zgłasza się do akcji, przechodzi dokładną weryfikację, która ma gwarantować bezpieczeństwo zakupu. Od uruchomienia akcji na początku kwietnia zgłosiło się do niej około stu firm.

ZOBACZ TAKŻE: Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Założony w 2017 roku SocialTravel, za granicą działający pod nazwą Tripsomnia, to jeden z największych polskich serwisów pośredniczących w sprzedaży wycieczek i atrakcji w ponad 40 krajach. Jak ujawnia Mateusz Sewastynowicz, firma współpracuje z około 500 firmami, w ubiegłym roku obsłużyła ponad 40 tysięcy klientów (po połowie w Polsce i za granicą) i miała ponad 3 miliony złotych obrotu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Chiny – turystyka z kulturą w jednym resorcie

W powołanym w poniedziałek nowym rządzie Chińskiej Republiki Ludowej turystykę połączono z kulturą. Na ...

Betlej: Awantura o historię zniechęca potencjalnych klientów biur podróży

Nastoje potencjalnych turystów, którzy mogliby kupić wycieczki w biurach podróży, chłodzą doniesienia o politycznej ...

Małopolskie uzdrowiska odmłodnieją za unijne pieniądze

Ponad 39 milionów złotych z Regionalnego Programu Operacyjnego przeznaczył zarząd województwa małopolskiego na dofinansowania ...

Bieszczadzkie drezyny popularne jak nigdy dotąd

Prawie 50 tysięcy turystów od początku tegorocznych wakacji zwiedzało Bieszczady, korzystając z drezyn rowerowych ...

American Airlines – awaryjne lądowanie po awanturze

Amerykańskie lotnictwo poderwało dwa myśliwce, by eskortowały samolot American Airlines lecący na Hawaje. Powodem ...

Europejski szlak rowerowy dookoła Bałtyku

Nadmorskie regiony krajów nadbałtyckich, w tym z Polski, wybudują trasę rowerową wzdłuż Morza Bałtyckiego. ...