Przedstawicielstwo Polskiej Organizacji Turystycznej w Wielkiej Brytanii już teraz chce zainspirować turystów do przyjazdu do Polski po zniesieniu ograniczeń w podróżowaniu. Z najnowszą kampanią pod hasłem #NOWvsLATER zamierza dotrzeć do młodych odbiorców. To właśnie ta grupa, według wielu badań prowadzonych na rynku brytyjskim, najbardziej czeka na ponowne otwarcie granic. W ten sposób POT promować będzie głównie turystykę aktywną.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Wcześniej londyński ZOPOT prowadził już inne akcje, wśród nich #stayathome, #CityWillWait czy #Polandisbeautiful. – Nasz ośrodek był zawsze bardzo aktywny, jeśli chodzi o działania marketingowe w internecie – mówi dyrektor ZOPOT-u Iwona Białobrzycka.

– Wręcz przeciwnie, pokazała jak ważne jest bycie z naszymi odbiorcami w bliskim, choć za pośrednictwem cyfrowego narzędzia, kontakcie. Nasza komunikacja była i jest skierowana do młodych odbiorców, którzy są ciekawi Europy, a zwłaszcza jej centralnej i wschodniej części. Pandemia covidu-19, mimo że dotknęła każdy sektor gospodarki, to jednak w wyjątkowo mocny sposób odbiła się na branży turystycznej. Stąd też, analizując dane zarówno płynące z biznesu, jak i przyglądając się zachowaniom konsumenckim w tym wyjątkowym czasie, podjęliśmy decyzję o wzmożeniu naszej komunikacji poprzez przeprowadzenie nowej kampanii w mediach społecznościowych, by w ten sposób pomóc zarówno touroperatorom, jak i Brytyjczykom w utrzymaniu Polski na ich pocovidowej liście planów podróży – konkluduje dyrektor.