ECTAA: Grecja najlepsza na urlop w drugiej połowie roku

Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej na mocy umowy podpisanej z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy biur podróży z Europy.

Publikacja: 14.09.2020 13:11

ECTAA: Grecja najlepsza na urlop w drugiej połowie roku

Foto: Fot. AFP

Zgodnie z podpisanym z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną (GNTO) porozumieniem Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA) będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy europejskich biur podróży i agencji turystycznych jako najlepsze miejsce na urlop w drugiej połowie roku – informuje ECTAA w komunikacie.

Rola ECTAA będzie polegać między innymi na pomocy w rozwijaniu relacji między europejskimi organizatorami wycieczek a greckimi firmami turystycznymi. Działania marketingowe mają skupiać się na różnorodności produktów turystycznych, miejscach i obiektach z listy światowego dziedzictwa UNESCO, przyrodzie, kulturze, gastronomii, a także turystyce MICE.

CZYTAJ TEŻ: Grecja liczy straty z turystyki

22 września ECTAA poprowadzi webinarium poświęcone Grecji. Touroperatorzy będą mogli zapoznać się z grecką ofertą także podczas dorocznego zgromadzenia, które ECTTA zorganizuje 8 i 9 października w Atenach.

– Wierzę, że ta umowa przyniesie korzyści obu stronom i będzie sprzyjać relacjom między greckimi firmami a naszymi członkami – mówi prezes ECTAA Paweł Niewiadomski, cytowany w komunikacie. – Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie katalizatorem odrodzenia się turystyki w Grecji – dodaje.

Zgodnie z podpisanym z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną (GNTO) porozumieniem Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA) będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy europejskich biur podróży i agencji turystycznych jako najlepsze miejsce na urlop w drugiej połowie roku – informuje ECTAA w komunikacie.

Rola ECTAA będzie polegać między innymi na pomocy w rozwijaniu relacji między europejskimi organizatorami wycieczek a greckimi firmami turystycznymi. Działania marketingowe mają skupiać się na różnorodności produktów turystycznych, miejscach i obiektach z listy światowego dziedzictwa UNESCO, przyrodzie, kulturze, gastronomii, a także turystyce MICE.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO