Zgodnie z podpisanym z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną (GNTO) porozumieniem Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA) będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy europejskich biur podróży i agencji turystycznych jako najlepsze miejsce na urlop w drugiej połowie roku – informuje ECTAA w komunikacie.
Rola ECTAA będzie polegać między innymi na pomocy w rozwijaniu relacji między europejskimi organizatorami wycieczek a greckimi firmami turystycznymi. Działania marketingowe mają skupiać się na różnorodności produktów turystycznych, miejscach i obiektach z listy światowego dziedzictwa UNESCO, przyrodzie, kulturze, gastronomii, a także turystyce MICE.
CZYTAJ TEŻ: Grecja liczy straty z turystyki
22 września ECTAA poprowadzi webinarium poświęcone Grecji. Touroperatorzy będą mogli zapoznać się z grecką ofertą także podczas dorocznego zgromadzenia, które ECTTA zorganizuje 8 i 9 października w Atenach.
– Wierzę, że ta umowa przyniesie korzyści obu stronom i będzie sprzyjać relacjom między greckimi firmami a naszymi członkami – mówi prezes ECTAA Paweł Niewiadomski, cytowany w komunikacie. – Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie katalizatorem odrodzenia się turystyki w Grecji – dodaje.