ECTAA: Grecja najlepsza na urlop w drugiej połowie roku

Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej na mocy umowy podpisanej z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy biur podróży z Europy.

Publikacja: 14.09.2020 13:11

ECTAA: Grecja najlepsza na urlop w drugiej połowie roku

Foto: Fot. AFP

Zgodnie z podpisanym z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną (GNTO) porozumieniem Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA) będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy europejskich biur podróży i agencji turystycznych jako najlepsze miejsce na urlop w drugiej połowie roku – informuje ECTAA w komunikacie.

Rola ECTAA będzie polegać między innymi na pomocy w rozwijaniu relacji między europejskimi organizatorami wycieczek a greckimi firmami turystycznymi. Działania marketingowe mają skupiać się na różnorodności produktów turystycznych, miejscach i obiektach z listy światowego dziedzictwa UNESCO, przyrodzie, kulturze, gastronomii, a także turystyce MICE.

CZYTAJ TEŻ: Grecja liczy straty z turystyki

22 września ECTAA poprowadzi webinarium poświęcone Grecji. Touroperatorzy będą mogli zapoznać się z grecką ofertą także podczas dorocznego zgromadzenia, które ECTTA zorganizuje 8 i 9 października w Atenach.

– Wierzę, że ta umowa przyniesie korzyści obu stronom i będzie sprzyjać relacjom między greckimi firmami a naszymi członkami – mówi prezes ECTAA Paweł Niewiadomski, cytowany w komunikacie. – Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie katalizatorem odrodzenia się turystyki w Grecji – dodaje.

Zgodnie z podpisanym z Grecką Narodową Organizacją Turystyczną (GNTO) porozumieniem Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ECTAA) będzie promować Grecję wśród 70 tysięcy europejskich biur podróży i agencji turystycznych jako najlepsze miejsce na urlop w drugiej połowie roku – informuje ECTAA w komunikacie.

Rola ECTAA będzie polegać między innymi na pomocy w rozwijaniu relacji między europejskimi organizatorami wycieczek a greckimi firmami turystycznymi. Działania marketingowe mają skupiać się na różnorodności produktów turystycznych, miejscach i obiektach z listy światowego dziedzictwa UNESCO, przyrodzie, kulturze, gastronomii, a także turystyce MICE.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku