POT sprawdza, kto wypromuje „AlePolskę”

Materiały promocyjne

Trwają poszukiwania agencji reklamowej, która w 12 reportażach przedstawi i wypromuje 12 produktów turystycznych, wybranych w ramach kampanii „AlePolska”

Polska Organizacja Turystyczna wesprze laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny w ramach akcji „AlePolska”. POT ogłosiła zamówienie na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej 12 zwycięzców.

– Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką i podróżowaniem po Polsce – informuje POT. Inicjatywa ma wypromować polskie oferty turystyczne, w szczególności te od wyłonionych laureatów konkursu, którymi są między innymi Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.

Projekt ma też na celu poszerzenie wiedzy na temat polecanych produktów turystycznych i wypromowanie tych marek certyfikatem POT, czyli znakiem jakości miejsc godnych odwiedzenia przez turystów.

Realizacją projektu zajmie się agencja reklamowa wybrana w konkursie ogłoszonym przez POT. W tej chwili organizacja zbiera z rynku informacje w sprawie szacunkowych kosztów wykonania kampanii. Wskazana firma zrobi 12 reportaży wideo promujących laureatów konkursu, w dwóch wersjach: 30-sekundowej i 5-minutowej. W sumie wykonawca przygotuje 24 filmy. „Reportaże powinny zawierać historię miejsc opowiedzianą przez osoby z lokalnej społeczności, w sposób naturalny, wiarygodny i bliski każdemu internaucie planującemu wyjazd turystyczny” – czytamy w opisie przedmiotu zamówienia POT.

Zadaniem wykonawcy będzie też obsługa realizacji projektu, przygotowanie i dostarczenie krótkich artykułów o poszczególnych produktach z przeznaczeniem do emisji w poszczególnych portalach społecznościowych. Będzie musiała zapewnić też publikację artykułu opisującego ideę konkursu w magazynie drukowanym o profilu turystycznym o średniej sprzedaży nie mniejszej niż 20 tysięcy egzemplarzy w miesiącu oraz w magazynie popularno-naukowym o zasięgu nie mniejszym niż 25 tysięcy egzemplarzy na miesiąc.

Kampania ma być zrealizowana między kwietniem a czerwcem, na przełomie dwóch wybranych miesięcy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rząd musi zająć się kolejkami na Heathrow

Ministerstwo spraw wewnętrznych powinno zająć się problemem gigantycznych kolejek, w których stoją pasażerowie przylatujący ...

Rząd ratuje Flybe, British Airways donosi Brukseli

Rząd Wielkiej Brytanii przyszedł z pomocą regionalnemu przewoźnikowi Flybe, czym naraził się szefowi grupy ...

Izraelscy żołnierze szkolą turystów

Pokaz sprawności żołnierzy i szkolenie, jak zachować się w razie ataku terrorystycznego, to „atrakcja” ...

Andryszak: Bez Cooka urośniemy 10 procent

Turcja, Grecja, Baleary i Wyspy Kanaryjskie – na te kierunki w przyszłym roku postawi ...

IGHP: Rok pod znakiem danych osobowych i praw autorskich

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego zapowiada, że wesprze swoich członków przy wprowadzaniu nowych, unijnych przepisów ...

Pozamieniał prawie 300 walizek i wysłał je w świat. Był zły

Bagażowego z lotniska w Singapurze sąd skazał na 20 dni aresztu za zamienienie identyfikatorów ...