POT sprawdza, kto wypromuje „AlePolskę”

Materiały promocyjne

Trwają poszukiwania agencji reklamowej, która w 12 reportażach przedstawi i wypromuje 12 produktów turystycznych, wybranych w ramach kampanii „AlePolska”

Polska Organizacja Turystyczna wesprze laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny w ramach akcji „AlePolska”. POT ogłosiła zamówienie na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej 12 zwycięzców.

– Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką i podróżowaniem po Polsce – informuje POT. Inicjatywa ma wypromować polskie oferty turystyczne, w szczególności te od wyłonionych laureatów konkursu, którymi są między innymi Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.

Projekt ma też na celu poszerzenie wiedzy na temat polecanych produktów turystycznych i wypromowanie tych marek certyfikatem POT, czyli znakiem jakości miejsc godnych odwiedzenia przez turystów.

Realizacją projektu zajmie się agencja reklamowa wybrana w konkursie ogłoszonym przez POT. W tej chwili organizacja zbiera z rynku informacje w sprawie szacunkowych kosztów wykonania kampanii. Wskazana firma zrobi 12 reportaży wideo promujących laureatów konkursu, w dwóch wersjach: 30-sekundowej i 5-minutowej. W sumie wykonawca przygotuje 24 filmy. „Reportaże powinny zawierać historię miejsc opowiedzianą przez osoby z lokalnej społeczności, w sposób naturalny, wiarygodny i bliski każdemu internaucie planującemu wyjazd turystyczny” – czytamy w opisie przedmiotu zamówienia POT.

Zadaniem wykonawcy będzie też obsługa realizacji projektu, przygotowanie i dostarczenie krótkich artykułów o poszczególnych produktach z przeznaczeniem do emisji w poszczególnych portalach społecznościowych. Będzie musiała zapewnić też publikację artykułu opisującego ideę konkursu w magazynie drukowanym o profilu turystycznym o średniej sprzedaży nie mniejszej niż 20 tysięcy egzemplarzy w miesiącu oraz w magazynie popularno-naukowym o zasięgu nie mniejszym niż 25 tysięcy egzemplarzy na miesiąc.

Kampania ma być zrealizowana między kwietniem a czerwcem, na przełomie dwóch wybranych miesięcy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Hotelarze chcą obniżyć rachunki

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego powołuje grupę zakupową. Hotele, które do niej przystąpią, będą mogły ...

Tomasz Przygocki zasili zespół Neckermanna

Neckermann powiększa dział sprzedaży. Z początkiem października do jego zespołu regionalnych kierowników sprzedaży, który ...

Bułgaria gotowa do restartu turystyki

Od 1 lipca Bułgaria ma być gotowa na przyjęcie gości zagranicznych, choć, jak podkreśla ...

Sąd: Lotnisko odpowiada za długie kontrole

Gdy pasażer spóźni się na samolot z powodu zbyt długiej kolejki do odprawy bezpieczeństwa, ...

Nowa moda w turystyce: epickie podróże

Armenia, Erytrea, Korea Południowa, Finlandia i Kazachstan będą w przyszłym roku najpopularniejszymi „epickimi” kierunkami. ...

Anex Tour przejął dwa biura podróży Thomasa Cooka

Öger Tours i Bucher Reisen to dwie marki touroperatorskie niemieckiego Thomasa Cooka, które właśnie ...