Trwają poszukiwania agencji reklamowej, która w 12 reportażach przedstawi i wypromuje 12 produktów turystycznych, wybranych w ramach kampanii „AlePolska”
Polska Organizacja Turystyczna wesprze laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny w ramach akcji „AlePolska”. POT ogłosiła zamówienie na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej 12 zwycięzców.
– Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką i podróżowaniem po Polsce – informuje POT. Inicjatywa ma wypromować polskie oferty turystyczne, w szczególności te od wyłonionych laureatów konkursu, którymi są między innymi Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.
Projekt ma też na celu poszerzenie wiedzy na temat polecanych produktów turystycznych i wypromowanie tych marek certyfikatem POT, czyli znakiem jakości miejsc godnych odwiedzenia przez turystów.
Realizacją projektu zajmie się agencja reklamowa wybrana w konkursie ogłoszonym przez POT. W tej chwili organizacja zbiera z rynku informacje w sprawie szacunkowych kosztów wykonania kampanii. Wskazana firma zrobi 12 reportaży wideo promujących laureatów konkursu, w dwóch wersjach: 30-sekundowej i 5-minutowej. W sumie wykonawca przygotuje 24 filmy. „Reportaże powinny zawierać historię miejsc opowiedzianą przez osoby z lokalnej społeczności, w sposób naturalny, wiarygodny i bliski każdemu internaucie planującemu wyjazd turystyczny” – czytamy w opisie przedmiotu zamówienia POT.
Zadaniem wykonawcy będzie też obsługa realizacji projektu, przygotowanie i dostarczenie krótkich artykułów o poszczególnych produktach z przeznaczeniem do emisji w poszczególnych portalach społecznościowych. Będzie musiała zapewnić też publikację artykułu opisującego ideę konkursu w magazynie drukowanym o profilu turystycznym o średniej sprzedaży nie mniejszej niż 20 tysięcy egzemplarzy w miesiącu oraz w magazynie popularno-naukowym o zasięgu nie mniejszym niż 25 tysięcy egzemplarzy na miesiąc.
Kampania ma być zrealizowana między kwietniem a czerwcem, na przełomie dwóch wybranych miesięcy.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.