Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze

Materiały promocyjne

Region Grecji Zachodniej przeznaczy milion euro na promocję turystyki przyjazdowej. Pieniądze pochodzą z funduszy europejskich i będą wydawane od 2019 do 2021 roku

Jak podaje portal Greek Travel Pages, region Grecji Zachodniej będzie reklamował się przez najbliższe trzy lata dzięki pieniądzom pochodzącym z funduszy europejskich. Od 2019 do 2021 roku na działania marketingowe lokalne władze wydadzą milion euro.

Gubernator Apostolos Katsifaras poinformował, że region zostanie włączony do programu funduszy operacyjnych na lata 2014-2020, ale plan promocji ma być wdrażany od tego roku do 2021 roku. Jego celem jest stworzenie unikatowych marek turystycznych dla okręgów Etolia i Akarnania, Achaja oraz Elida. Program obejmuje też udział w międzynarodowych targach, warsztaty dla branży organizowane za granicą i kampanię reklamową, a także produkcję materiałów, zarówno tradycyjnych, papierowych, jak i elektronicznych. Dzięki tym pieniądzom będzie można również stworzyć spoty i zainwestować w techniczne możliwości strony internetowej www.western-greece.com. Władze mają ogłosić przetarg dla firm zainteresowanych współpracą przy realizacji tych przedsięwzięć.

W pierwszych dziewięciu miesiącach zeszłego roku turyści wykupili w regionie Grecji Zachodniej 2,74 miliona noclegów, o 25,7 procent więcej niż rok wcześniej. Przychody związane z ich pobytem wyniosły 39,9 miliona euro.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Emirates zwiększają zasięg w Meksyku

Linie lotnicze Emirates podpisały rozszerzoną umowę interline z meksykańskim tanim przewoźnikiem Interjet Airlines. Dzięki ...

Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w czerwcu wyniosły 210,5 mln złotych, czyli były większe ...

Dominikana straciła ponad 100 tysięcy turystów

O 121 tysięcy mniej zagranicznych gości odwiedziło Dominikanę w tym roku. To efekt negatywnych ...

W Niemczech dobrze sprzedaje się tylko Turcja

W styczniu Turcja była jedynym kierunkiem, który w Niemczech sprzedawał się lepiej niż rok ...

Airbnb zakłada Biuro Zdrowej Turystyki

Biuro Zdrowej Turystyki to nowa inicjatywa Airbnb, przez którą firma chce wspierać zrównoważony rozwój ...

Wizz Air zoptymalizuje rozkłady z pomocą Sabre

Węgierski przewoźnik wykorzysta technologie firmy Sabre do ulepszenia zarządzania rozkładami połączeń lotniczych. Wizz Air ...