Bułgaria zabiega o niemieckich turystów

Bułgaria, Złote Piaski
Bułgaria, Złote Piaski
Materiały promocyjne

Minister turystyki Bułgarii spotkała się w Niemczech z touroperatorami, by porozmawiać o ich planach na przyszły rok. Nikolina Angelkova szuka sposobu, by zniwelować skutki upadku Thomasa Cooka.

Przygotowania do sezonu Lato 2020 i pozyskanie jeszcze większej liczby turystów z zagranicy to główne tematy rozmów minister turystyki Bułgarii, Nikoliny Angelkovej, z TUI i Schauinsland w Niemczech. – Po upadku Thomasa Cooka, jest niezwykle ważne, by promować Bułgarię i wzmocnić jej pozycję jako stabilnego kierunku dla turystyki zorganizowanej – mówi minister.

CZYTAJ TEŻ: Bułgaria: urzędnicy kontrolują plaże

Angelkova dodaje, że główny nacisk kładzie na przyjazdy w lecie i zimie, ale chodzi też o pokazanie, że Bułgaria jest atrakcyjnym celem wycieczek, których celem jest poznawanie historii i kultury, a także wypoczynek typu wellness. – Chcielibyśmy też wydłużyć sezony, zwiększyć liczbę turystów i zatrzymać ich na dłużej. Chcemy, by Bułgaria była uważana za kierunek całoroczny – dodaje.

Niemcy są najważniejszym rynkiem źródłowym dla Bułgarii, stąd spotkanie z członkiem komitetu wykonawczego Grupy TUI i dyrektorem ds. stosunków międzynarodowych, Thomasem Ellerbeckiem. W czasie rozmowy minister wskazała na możliwości wsparcia działań promocyjnych na najważniejszych rynkach.

Ellerbeck zapewnił ją, że Bułgaria pozostanie ważnym celem wyjazdów klientów Grupy TUI, w przyszłym roku można nawet spodziewać się wzrostu liczby turystów. W Niemczech minister spotkała się również z Adnanem Ekenem, dyrektorem ds. współpracy i sponsoringu w Schauinsland. Tematyka spotkania w obu wypadkach była podobna.

 

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Albania ma narodową linię lotniczą

Air Albania, pierwsza narodowa linia lotnicza Albanii, rozpoczęła działalność w połowie września. Przewoźnik powstał ...

Turyści, w Grecji poproście o paragon

„Poproszę paragon” to hasło kampanii greckich władz skarbowych. Ma ona przypomnieć klientom o ich ...

Betlej: Czy w biurach podróży mamy już hossę jak dziesięć lat temu?

Sprzedaż zagranicznych wycieczek w biurach podróży rośnie w takim tempie, że zaczyna to przypominać ...

Kanada ma nowe logo. Liczy na wzbudzenie emocji u turystów

Czerwony napis „Canada” wpisany w kształt serca to nowy symbol tego kraju jako kierunku ...

Gdańsk: W tym roku obsłużymy ponad 5 milionów pasażerów

O 15 procent więcej pasażerów niż rok wcześniej obsłużyło lotnisko w Gdańsku. Było to ...

Indie świętują narodziny Ramy

Wielobarwne pochody, tańce, świąteczne posiłki i wspólna zabawa – tak wyglądają hinduskie święta upamiętniające ...