Nocowanie.pl za złotówkę reklamuje miasta i regiony

Fot. polska.travel

„Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową” – pod tym hasłem serwis rezerwacyjny za symboliczną złotówkę będzie umieszczał reklamy polskich miast i regionów.

Kampania ma zachęcić turystów do podróżowania, kiedy już sytuacja epidemiczna wróci do normy. „Zależy nam na dotarciu szczególnie do małych miejscowości, które często skrywają ciekawe atrakcje” – czytamy w komunikacie firmy.

W ramach akcji Nocowanie.pl udostępni miejsca na reklamy o nominalnej wartości 150 tysięcy złotych – mogą z nich korzystać samorządy i instytucje zajmujące się promowaniem turystyki, na przykład regionalne i lokalne organizacje turystyczne, izby gospodarcze, urzędy wojewódzkie, powiaty czy gminy, ale nie pojedynczy przedsiębiorcy.

Materiały prasowe

CZYTAJ TEŻ: ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

Podmioty, które zgłoszą się do akcji, zapłacą złotówkę za kampanię o wartości 1500 złotych. Może to być artykuł sponsorowany na łamach portalu, dwa posty na firmowym profilu na Facebooku lub baner w mailu do turystów.

Nocowanie.pl czeka na zgłoszenia do 29 listopada lub do wyczerpania puli pakietów reklamowych, zastrzegając, że wyemituje kampanie pierwszych stu uczestników, którzy spełnią wymogi formalne.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rząd: Pięć filarów tarczy antykryzysowej

Dopłaty do wynagrodzeń, mikropożyczki i kredyty na dogodnych warunkach, przesunięcia spłat, możliwość odsunięcia w ...

Gut-Mostowy: W poniedziałek narada z branżą turystyczną

Ministerstwo Rozwoju zwołuje na poniedziałek spotkanie z branżą turystyczną. Narada ma dotyczyć sytuacji, w ...

Mniej chętnych na nocleg w trzech gwiazdkach

W lutym najmocniej podrożały noclegi w obiektach niekategoryzowanych i hotelach o standardzie jednej gwiazdki. ...

Anna Ulman nowym rzecznikiem Ministerstwa Sportu i Turystyki

Z początkiem lutego obowiązki rzecznika prasowego Ministerstwa Sportu i Turystyki przejęła Anna Ulman. Sprawująca ...

UE – nie ma zgody na wspólne zasady podróżowania

Czerwony, żółty i zielony – takimi kolorami będą oznaczone regiony Europy, w zależności od ...

Europejczycy spędzą wakacje w Hiszpanii i Grecji

Styczeń to najlepszy miesiąc pod względem sprzedaży dla TUI, wynika z danych koncernu. W ...