Kampania ma zachęcić turystów do podróżowania, kiedy już sytuacja epidemiczna wróci do normy. „Zależy nam na dotarciu szczególnie do małych miejscowości, które często skrywają ciekawe atrakcje” – czytamy w komunikacie firmy.
W ramach akcji Nocowanie.pl udostępni miejsca na reklamy o nominalnej wartości 150 tysięcy złotych – mogą z nich korzystać samorządy i instytucje zajmujące się promowaniem turystyki, na przykład regionalne i lokalne organizacje turystyczne, izby gospodarcze, urzędy wojewódzkie, powiaty czy gminy, ale nie pojedynczy przedsiębiorcy.
Materiały prasowe
CZYTAJ TEŻ: ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne
Podmioty, które zgłoszą się do akcji, zapłacą złotówkę za kampanię o wartości 1500 złotych. Może to być artykuł sponsorowany na łamach portalu, dwa posty na firmowym profilu na Facebooku lub baner w mailu do turystów.