Reklama

Nocowanie.pl za złotówkę reklamuje miasta i regiony

„Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową” – pod tym hasłem serwis rezerwacyjny za symboliczną złotówkę będzie umieszczał reklamy polskich miast i regionów.

Publikacja: 17.11.2020 15:35

Nocowanie.pl za złotówkę reklamuje miasta i regiony

Foto: Fot. polska.travel

Kampania ma zachęcić turystów do podróżowania, kiedy już sytuacja epidemiczna wróci do normy. „Zależy nam na dotarciu szczególnie do małych miejscowości, które często skrywają ciekawe atrakcje” – czytamy w komunikacie firmy.

W ramach akcji Nocowanie.pl udostępni miejsca na reklamy o nominalnej wartości 150 tysięcy złotych – mogą z nich korzystać samorządy i instytucje zajmujące się promowaniem turystyki, na przykład regionalne i lokalne organizacje turystyczne, izby gospodarcze, urzędy wojewódzkie, powiaty czy gminy, ale nie pojedynczy przedsiębiorcy.

""

Materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

CZYTAJ TEŻ: ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

Podmioty, które zgłoszą się do akcji, zapłacą złotówkę za kampanię o wartości 1500 złotych. Może to być artykuł sponsorowany na łamach portalu, dwa posty na firmowym profilu na Facebooku lub baner w mailu do turystów.

Reklama
Reklama

Nocowanie.pl czeka na zgłoszenia do 29 listopada lub do wyczerpania puli pakietów reklamowych, zastrzegając, że wyemituje kampanie pierwszych stu uczestników, którzy spełnią wymogi formalne.

Kampania ma zachęcić turystów do podróżowania, kiedy już sytuacja epidemiczna wróci do normy. „Zależy nam na dotarciu szczególnie do małych miejscowości, które często skrywają ciekawe atrakcje” – czytamy w komunikacie firmy.

W ramach akcji Nocowanie.pl udostępni miejsca na reklamy o nominalnej wartości 150 tysięcy złotych – mogą z nich korzystać samorządy i instytucje zajmujące się promowaniem turystyki, na przykład regionalne i lokalne organizacje turystyczne, izby gospodarcze, urzędy wojewódzkie, powiaty czy gminy, ale nie pojedynczy przedsiębiorcy.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Barcelona traci gości. „To przez negatywny przekaz medialny”
Nowe Trendy
Grecja: podatkowe ulgi dla przedsiębiorców turystycznych poprawią ich sytuację
Nowe Trendy
Administracja Donalda Trumpa oszczędza na amerykańskiej turystyce. Głębokie cięcia
Nowe Trendy
Zbankrutował Visit Kent. Białe klify Dover bez promocji?
Reklama
Reklama