Thomas Cook chce więcej zarabiać na hotelach

Trzysta własnych obiektów i ponad 30-procentowy udział w obrotach - to cel, który w najbliższych latach chce osiągnąć szef działu hotele i kurorty u Thomasa Cooka

Aktualizacja: 04.01.2018 08:01 Publikacja: 04.01.2018 07:25

fot. facebook.com/thomascook

fot. facebook.com/thomascook

Foto: Facebook

Ingo Burmester, który przez wiele lat związany był z TUI, rozpoczął pracę w Thomasie Cooku w maju 2017 roku jako dyrektor działu hoteli i kurortów. Związane jest to z planami rozwoju sieci własnych obiektów noclegowych tego koncernu - informuje portal branżowy fvw.

– Moim celem jest przekroczyć 30-procentowy udział w obrocie – mówi Burmester. W perspektywie średnioterminowej liczba hoteli ma zwiększyć się z obecnych 170 do 300. Ważną rolę w realizacji tej strategii odgrywać będzie współpraca z firmą LMEY, z którą Thomas Cook ma stworzyć wspólny fundusz zajmujący się inwestycjami. LMEY to przedsiębiorstwo doświadczone w budowaniu i remontowaniu nieruchomości, Thomas Cook jest zaś ekspertem od zarządzania i sprzedaży. Koncern wniesie do grupy dwa hotele, których nazwy na razie nie zdradza. LMEY wprowadzi trzy kluby Aldiana. Łączna wartość wszystkich pięciu hoteli to 170 milionów euro. Celem grupy jest utworzenie 40 obiektów o łącznej wartości miliarda euro. Działać będą pod markami Aldiana, Sunwing, Sunprime, Casa Cook i Sentido. Sieci Smartline i Sunconnect mają być rozwijane później.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"