Co często chowa Częstochowa?

Samorząd Częstochowy rozpoczął kampanię wizerunkową, opartą na grze słów. Nowemu logo, w którym słowo „często" nieco przysłania czasownik „chowa", towarzyszyć będzie zabawa graficzna w „chowanie" miejskich atrakcji, co ma zachęcić do ich odwiedzenia

Publikacja: 29.11.2017 15:45

PAP

Od kilku lat Częstochowa wykorzystywała w kampaniach promocyjnych hasło „Jasne, że Częstochowa", budzące skojarzenia z Jasną Górą. W środę zaprezentowano nowy logotyp oraz założenia towarzyszącej mu kampanii wizerunkowej.

Wbrew przyjętej w wielu samorządach praktyce zlecania takich zadań agencjom reklamowym, częstochowscy urzędnicy sami przygotowali logo i założenia kampanii, posiłkując się jedynie opiniami zewnętrznego eksperta. Autorem nowej koncepcji jest Adam Markowski z wydziału kultury, promocji i sportu częstochowskiego magistratu.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"