Co często chowa Częstochowa?

Samorząd Częstochowy rozpoczął kampanię wizerunkową, opartą na grze słów. Nowemu logo, w którym słowo „często" nieco przysłania czasownik „chowa", towarzyszyć będzie zabawa graficzna w „chowanie" miejskich atrakcji, co ma zachęcić do ich odwiedzenia

Publikacja: 29.11.2017 15:45

Od kilku lat Częstochowa wykorzystywała w kampaniach promocyjnych hasło „Jasne, że Częstochowa", budzące skojarzenia z Jasną Górą. W środę zaprezentowano nowy logotyp oraz założenia towarzyszącej mu kampanii wizerunkowej.

Wbrew przyjętej w wielu samorządach praktyce zlecania takich zadań agencjom reklamowym, częstochowscy urzędnicy sami przygotowali logo i założenia kampanii, posiłkując się jedynie opiniami zewnętrznego eksperta. Autorem nowej koncepcji jest Adam Markowski z wydziału kultury, promocji i sportu częstochowskiego magistratu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem