Reklama
Rozwiń

AccorHotels zdradza zachcianki gwiazd

Pod jakimi pseudonimami meldują się w hotelach gwiazdy? Kto potrzebuje specjalnego pokoju do zabiegów kosmetycznych? Dla jakiej piosenkarki pracownik hotelowy jechał 400 km po pizzę? AccorHotels wyjawia, jakie zachcianki mają gwiazdy show-biznesu

Aktualizacja: 13.11.2017 10:01 Publikacja: 13.11.2017 09:31

Justin Timberlake

Justin Timberlake

Foto: AFP

Jak podaje sieć AccorHotels, przed każdym służbowym wyjazdem gwiazdy wysyłają do hotelu specjalne listy, tzw. ridery. Nnajczęściej robią to piosenkarze i zespoły muzyczne. Niektóre listy są naprawdę długie - mają nawet po 200 stron. Artyści często wypisują tam nietypowe, a czasem nawet dziwne prośby tylko po to, aby sprawdzić, czy pracownicy hotelu rzeczywiście czytają wszystkie ich wymagania.

Wielu zagranicznych aktorów i piosenkarzy, aby zameldować się w hotelu, podaje wymyślone nazwiska. Wszystko po to, żeby nie przyciągać uwagi mediów i fanów. Jessica Alba używa pseudonimu Cash Money, George Clooney często podaje się za Arnolada Schwarzeneggera. A odtwórca roli Jamesa Bonda – Daniel Craig – korzysta z nazwiska swojego dziadka, czyli Olwena Williamsa.

Argentyński piłkarz Lionel Messi zażądał w swoim pokoju hotelowym trzech jacuzzi – jednego z zimą wodą, dwóch pozostałych - z gorącą. Co więcej, poza jacuzzi znany sportowiec chciał mieć dostęp do prywatnego basenu z wodą o temperaturze 28 stopni Celsjusza.

Jennifer Lopez uwielbia biel, więc utrzymane w jej odcieniach musi być wszystko w jej hotelowym pokoju – od ręczników i porcelany, po kwiaty. W hotelu wynajmuje również dwa dodatkowe pokoje. Jeden, tzw. glam room, czyli pokój do zabiegów fryzjerskich i makijażu, drugi - na swoje bagaże.

Madonna przed przyjazdem do hotelu ma dokładnie sprecyzowaną listę życzeń. Po pierwsze, okna w pokoju powinny być pozaklejane, aby stworzyć atmosferę mroku. Całe wnętrze musi być regularnie nawilżane. Po drugie w jej pokoju mają znaleźć się bukiety z białymi różami. Dodatkowo, królowa popu chce, by jej hotelowa garderoba była umeblowana tak samo, jak ta w jej domu.

Rihanna zatrzyma się tylko w pokoju hotelowym, w którym znajduje się pięć gniazdek elektrycznych. Barbadoska piosenkarka, podobnie jak Madonna, dba o odpowiednie warunki w pomieszczeniu i zawsze prosi o dobry nawilżacz powietrza.

AccorHotels podaje, że brytyjska piosenkarka Adele podczas pobytu w jednym z hoteli chciała zjeść pizzę. Jednak nie mogło to być danie przyrządzone przez szefa hotelowej kuchni, ale specjał pewnego lokalu oddalonego o 200 km od hotelu. Kiedy pracownik hotelowy wrócił z pizzą, piosenkarka już jednak spała.

Justin Bieber w trakcie swojego koncertu w Polsce zażyczył sobie, by w jego pokoju znalazły się określone rodzaje przekąsek. Miały to być batony z jabłkiem i cynamonem, półmisek karmelu oraz krakersy z masłem orzechowym. Co więcej, w zestawie chciał dostać cukierki, które są dostępne tylko w USA. Na szczęście fanka piosenkarza przesłała je do hotelu.

Elton John, gdy przyjechał do Polski, poprosił zaś o 14 dwumetrowych żywych palm lub fikusów oraz kilka kwadratowych wazonów z czerwonymi i białymi różami – kwiaty miały mieć same główki bez liści i łodyg.

Pracownicy AccorHotels opisują również, że Sylwester Stallone zatrzyma się tylko w pokoju hotelowym, w którym ściany są w kolorze brzoskwiniowym. Natomiast producent Jerry Bruckheimer życzy sobie mieszkać w pokoju pomalowanym na najciemniejszy odcień czerni.

Justin Timberlake w trakcie podróży ma jasno określone żądania dotyczące hoteli. Zawsze wynajmuje całe piętro, chce mieć prywatną salę do ćwiczeń i nowe filtry w klimatyzacji. Co więcej, wymaga od obsługi hotelowej, aby kilka razy dziennie dezynfekowała wszystkie klamki.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku