Jak informuje portal Travel Weekly, zmieniające się ceny to jeden z powodów, dla których koncern nie chce drukować już typowych katalogów, tłumaczył na konferencji Travolution Summit odchodzący właśnie dyrektor marketingu i cyfryzacji w Thomasie Cooku Gilles Despas. Jego zdaniem klasyczne broszury są nieaktualne już w momencie ich rozsyłania. Despas przypomniał, że koncern niedawno powrócił do wydawania magazynu „Excursionist", który zdobył duże uznanie.
– Powoli odchodzimy od tradycyjnych katalogów i pozwalamy klientowi doświadczać wakacji, zanim się na nich znajdzie – mówił Despas. Jego zdaniem w przyszłości katalogi będą zastępowane przez narzędzia do wirtualnej rzeczywistości i duże ekrany w salonach sprzedaży, które pozwolą klientowi poczuć się jak w miejscu, do którego chce jechać, hotelu czy samolocie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas