Thomas Cook: Czytaj nas jak ulubione czasopismo

Thomas Cook powoli odchodzi od typowych katalogów turystycznych na rzecz publikacji w stylu magazynów lajfstajlowych

Aktualizacja: 30.10.2017 07:23 Publikacja: 30.10.2017 06:59

fot. thomascook.com

fot. thomascook.com

Foto: Materiały promocyjne

Jak informuje portal Travel Weekly, zmieniające się ceny to jeden z powodów, dla których koncern nie chce drukować już typowych katalogów, tłumaczył na konferencji Travolution Summit odchodzący właśnie dyrektor marketingu i cyfryzacji w Thomasie Cooku Gilles Despas. Jego zdaniem klasyczne broszury są nieaktualne już w momencie ich rozsyłania. Despas przypomniał, że koncern niedawno powrócił do wydawania magazynu „Excursionist", który zdobył duże uznanie.

– Powoli odchodzimy od tradycyjnych katalogów i pozwalamy klientowi doświadczać wakacji, zanim się na nich znajdzie – mówił Despas. Jego zdaniem w przyszłości katalogi będą zastępowane przez narzędzia do wirtualnej rzeczywistości i duże ekrany w salonach sprzedaży, które pozwolą klientowi poczuć się jak w miejscu, do którego chce jechać, hotelu czy samolocie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem