Aktualizacja: 27.07.2017 08:04 Publikacja: 27.07.2017 08:04
fot. barcelo.com
Foto: Materiały promocyjne
Expedia rozszerza współpracę z sieciami hotelowymi o sprzedaż noclegów połączonych z dodatkowymi usługami turystycznymi, m.in. przelotami. Zgodnie z danymi portalu, klienci, którzy kupują noclegi w ramach pakietów turystycznych, nie tylko decydują się na pobyty średnio dwa razy dłuższe, ale też o połowę rzadziej z nich rezygnują. Usługi zamawiają też z dwukrotnie większym wyprzedzeniem niż ci, którzy rezerwują samo zakwaterowanie.
Jak informuje portal Preferente, umowę na udostępnienie w witrynie internetowej ofert Expedii podpisała już sieć Barcelo. Początkowo pakiety dynamiczne składające się z pobytu hotelowego i przelotu będą dostępne dla klientów w brytyjskich i amerykańskich serwisach sieci.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas