Reklama

Pakiety turystyczne pewniejsze od samego noclegu

Podróżny, który decyduje się na zakup pakietu turystycznego, spędza w hotelu dwa razy więcej nocy niż inni. Rzadziej rezygnuje też z zarezerwowanych usług - wynika z danych Expedii

Publikacja: 27.07.2017 08:04

fot. barcelo.com

fot. barcelo.com

Foto: Materiały promocyjne

Expedia rozszerza współpracę z sieciami hotelowymi o sprzedaż noclegów połączonych z dodatkowymi usługami turystycznymi, m.in. przelotami. Zgodnie z danymi portalu, klienci, którzy kupują noclegi w ramach pakietów turystycznych, nie tylko decydują się na pobyty średnio dwa razy dłuższe, ale też o połowę rzadziej z nich rezygnują. Usługi zamawiają też z dwukrotnie większym wyprzedzeniem niż ci, którzy rezerwują samo zakwaterowanie.

Jak informuje portal Preferente, umowę na udostępnienie w witrynie internetowej ofert Expedii podpisała już sieć Barcelo. Początkowo pakiety dynamiczne składające się z pobytu hotelowego i przelotu będą dostępne dla klientów w brytyjskich i amerykańskich serwisach sieci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama