Aktualizacja: 20.07.2017 09:09 Publikacja: 20.07.2017 08:04
2 zdjęcia
ZobaczFot. www.caliber3range.com
Foto: Materiały promocyjne
Grupa turystów znajdująca się na targu musi ocenić, czy Arab trzymający komórkę stanowi zagrożenie i powinien zostać zastrzelony – tak wygląda jeden ze scenariuszy szkolenia organizowanego przez Caliber 3, firmę założoną przez pułkownika armii izraelskiej w rezerwie. Ostatecznie antyterroryści uznają, że nie jest zamachowcem i nie podejmują żadnych działań.
Jak podaje agencja Reuter, celem przyświecającym szefowi obozu, jest nauczenie zagranicznych gości, jak zachować się w czasie ataku w miejscu publicznym. Za bilet do tej „atrakcji" dorośli płacą 115 dolarów, a dzieci 85 dolarów. Podczas pokazu byli izraelscy komandosi prezentują sposoby udaremnienia ataku, z powaleniem podejrzanego Araba na ziemię włącznie. W inscenizacji grają też szkolone psy bojowe. Dorośli mogą dodatkowo postrzelać na poligonie. Choć większość turystów stanowią Amerykanie, to wśród gości pojawiają się też Chińczycy, Japończycy, mieszkańcy RPA i Indii.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas