Brytyjski TUI docenia agentów

Stacjonarne agencje turystyczne to wartościowy i stabilny kanał sprzedaży - uważa szef brytyjskiego TUI. Dlatego zamierza w niego zainwestować

Publikacja: 28.06.2017 07:57

Brytyjski TUI docenia agentów

Foto: Bloomberg

– Chcemy dotrzeć do naszych partnerów agencyjnych, szczególnie ze szkoleniami z oferty – mówił prezes TUI w regionie północnym Dave Burling w czasie konferencji ITT 2017 (Institute of Travel and Tourism), relacjonuje portal TTG Media.

Jego zdaniem agenci stacjonarni zaczynają się odradzać, między innymi dzięki spadkowi cen najmu lokali. – Sprzedaż stacjonarna okazała się o wiele bardziej odporna na zmiany na rynku jako model prowadzenia działalności, niż mogłoby się wydawać jeszcze 5 czy 10 lat temu – podkreślił Burling.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"