Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjski TUI docenia agentów

Stacjonarne agencje turystyczne to wartościowy i stabilny kanał sprzedaży - uważa szef brytyjskiego TUI. Dlatego zamierza w niego zainwestować

Publikacja: 28.06.2017 07:57

Brytyjski TUI docenia agentów

Foto: Bloomberg

– Chcemy dotrzeć do naszych partnerów agencyjnych, szczególnie ze szkoleniami z oferty – mówił prezes TUI w regionie północnym Dave Burling w czasie konferencji ITT 2017 (Institute of Travel and Tourism), relacjonuje portal TTG Media.

Jego zdaniem agenci stacjonarni zaczynają się odradzać, między innymi dzięki spadkowi cen najmu lokali. – Sprzedaż stacjonarna okazała się o wiele bardziej odporna na zmiany na rynku jako model prowadzenia działalności, niż mogłoby się wydawać jeszcze 5 czy 10 lat temu – podkreślił Burling.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama