Brytyjski TUI docenia agentów

Stacjonarne agencje turystyczne to wartościowy i stabilny kanał sprzedaży - uważa szef brytyjskiego TUI. Dlatego zamierza w niego zainwestować

Publikacja: 28.06.2017 07:57

Brytyjski TUI docenia agentów

Foto: Bloomberg

– Chcemy dotrzeć do naszych partnerów agencyjnych, szczególnie ze szkoleniami z oferty – mówił prezes TUI w regionie północnym Dave Burling w czasie konferencji ITT 2017 (Institute of Travel and Tourism), relacjonuje portal TTG Media.

Jego zdaniem agenci stacjonarni zaczynają się odradzać, między innymi dzięki spadkowi cen najmu lokali. – Sprzedaż stacjonarna okazała się o wiele bardziej odporna na zmiany na rynku jako model prowadzenia działalności, niż mogłoby się wydawać jeszcze 5 czy 10 lat temu – podkreślił Burling.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta